Endelig!

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Fikk brev i posten i dag om tidlig UL i morgen (pga blødninger) og håper at alt står bra til :) kjenner jeg gruer meg litt egentlig :/
Men noen som vet hvor tidlig man kan se kjønn? (Om alt er bra håper vi på å få høre det :) ) er 14+6 i morgen..

Appen ❤️

Så bra :-D er bedre å ta en sjekk enn å gå å undre hele tiden :-) går sikkert kjempe bra :-D tror de kan se det, men hadde ventet med å gå besherk i butikkene til etter oul, for er tidlig og de kan se feil :-)

Ja skal bli godt å få svar :)
Skal prøve å holde meg unna klær osv en god stund til enda ja siden vi har en god del etter førstemann :) men har bare en sååå sterk magefølelse så skal bli morro å se om det stemmer eller om jeg er helt på bærtur :)

Appen ❤️

Lykke til i morgen :) Dersom den lille viser seg frem kan nok jordmor/lege komme med en antagelse vedr kjønn :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til i morra!!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for det :D å vil h*n ikke vise seg frem er det ingen krise uansett, viktigste er at alt står bra til <3

Appen ❤️

Lykke til! <3

-Taster fra appen-

Alt var bare bra i magen heldigvis :D
Å fant ingen grunn til blødningene men de hadde i allefall ingen betydning for den lille :)
Kunne ikke si 100% om hvilket kjønn pga at de var så like på denne tiden men det var en litt større sjanse på gutt etter det han kunne se så blir morro å se om det stemmer om noen uker :D

Appen ❤️

Back
Topp