ENDELIG!!!!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Er permisjonen min innvilget :D :D :D Det tok akkuratt 12 uker det o_O

Gratulerer!!

Jeg har ikke hørt fra NAV engang, så vi får vel se om vi skal leve av luft og kjærlighet fremover ;)

Ja, tenk om jeg hadde vært alenemor :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Virkelig på tide! Jeg må ringe NAV i morgen og sjekke, har ikke fått svar enda..

Venter på svar fra Nav om mer eller mindre alt mulig rart her, føler jeg. De 12 ukene er veldig sure!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fikk du pengene utbetalt med det samme da, eller må du vente til siste virkedag i Mnd! Lite lysten på å vente til sist i mai!!

Er glad det bare gikk noen dager fra de fikk alle opplysningene til det ble innvilget. Ble 6 uker her fordi arbeidsgiver hadde glemt å fylle ut et punkt på lønnsopplysningene, også klarte nav å returnere det til feil plass:p

Fikk du pengene utbetalt med det samme da, eller må du vente til siste virkedag i Mnd! Lite lysten på å vente til sist i mai!!
De er ikke kommet på konto, de står bare til utbetaling på mine sider på NAV. Men mine erfaringer fra sist, er at de blir kjørt ut utenom "normal" utkjøringsdato, siden det er fra forrige mnd og etterbetaling!

12 uker, wow.

Selv holdt jeg jo på å få sjokk da jeg fikk svar samme uka som jeg sendte søknaden... Men må selvsagt søke på nytt da arbeidsgiver hadde glemt å føre på ferie på sine papirer og så må vi få søkt om gradert permisjon i forbindelse med pappapermen.

De kom inn i dag :)

Hurra!!
Godt å få bekreftelse på den :)

Back
Topp