Endelig

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Endelig hørte legen på meg idag.. Har blitt 100% sykemeldt igjen her nå.. Så nå skal jeg være hjemme ihvertfall 14 dager.. Har oxo fått bekkenløsning så jeg skal til fysioterapaut på mandag..

Å så hørte vi hjerte lyden til babyeb idag.. Det var artig, ble nesten litt rørt jeg da [:)] men det er jo ikke så mye som skal til nå om dagen..
Å alt var helt normalt og fint med mor og barn.. ( men har fått litt lavere blodprosent enn sist og gått ned ett par kg.. Men det kommer av at jeg fortsatt kaster opp.. )

Det er godt å høre... ikke at du kaster opp fremdeles altså, men at legen hørte på deg og har gitt deg sykmelding.

Må ha vært fantastisk å høre hjertelyd.. gleder meg sånn til jeg får det også, men det er så lenge til!

Så bra da slipper du den lange reise veien.

Ja godt å slippe å sitte på toget i 1 time hever vei for å komme seg på jobb og hjem igjen..

Men jeg kunne heller jobbet frem for å ha fått bekkenløsning og denne jæ*** oppkasten da.. Men men alle kan jo ikke ha ett smertefritt svangerskap da.. Å med min flaks så skal jeg vel gå slik min mor gjorde med min søster( som er første barnet) hun gikk hele svangerskapet og kastet opp og var langt fra i fin form...

Spyde til siste dag jeg. Kan si jeg var lei men forhold til sist svangerskap er det bare baggatell så jeg skal ikke klage.
Vi pleier å ha likt mødrene [;)]

Skal nok bli godt å være hjemme i 14 dager ja, komme seg litt til hektene igjen!!

Så bra du fikk sykmelding da!!! Ja det er kjempe koslig å høre hjertelyden!!!

Ja det har vel lett for å bli likt mødrene våres.. Hun vasr ikke dårlig 1 dag med oss 3 andre barn..

Å ja det skal bli godt å slappe av litt hjemme nå.. Tror jeg trenger det..

Hjerte lyden var artig å høre.. Kjente det kom ett par tårer i øyekroken gitt..

Å neste fredag er det UL på sykehuset.. Da skal vi sjekke om det blir gutt eller jente..
Sitter med en følelse at jeg får jente.. Men det skal bli spennende å se.. Alle rundt meg tror og håper det blir en gutt.. Det er så mye jenter i vennekretsen. Å så fikk min bror jente i juli..

ORIGINAL: Tvilling74

Å neste fredag er det UL på sykehuset.. Da skal vi sjekke om det blir gutt eller jente..
Sitter med en følelse at jeg får jente.. Men det skal bli spennende å se.. Alle rundt meg tror og håper det blir en gutt.. Det er så mye jenter i vennekretsen. Å så fikk min bror jente i juli..

ååå... jeg husker UL godt!! Det var sprøtt å se at det var et levende menneske inni magen!! Så på mens hun (vi fikk beskjed om jente! ) snudde seg og turna rundt inni der!! Etter det har det blitt mer virkelig for meg at jeg var gravid!
Gled deg!!!! Det er kjempekoslig!! Jordmora vi hadde var flink til å forklare hva vi så og sånt og da! Det gjorde det jo bare artigere!! Samboer'n satt der med kulerunde øyne og stirra!! Var imponert han!
[:D]

ORIGINAL: Jordbæret

ORIGINAL: Tvilling74

ååå... jeg husker UL godt!! Det var sprøtt å se at det var et levende menneske inni magen!! Så på mens hun (vi fikk beskjed om jente! ) snudde seg og turna rundt inni der!! Etter det har det blitt mer virkelig for meg at jeg var gravid!
Gled deg!!!! Det er kjempekoslig!! Jordmora vi hadde var flink til å forklare hva vi så og sånt og da! Det gjorde det jo bare artigere!! Samboer'n satt der med kulerunde øyne og stirra!! Var imponert han!
[:D]

Ja jeg gleder meg kjempe mye til UL.. Har hatt det 2 ganger før.. Men det var fordi jeg var sikker på at noe var galt der inne.. Det var i uke 6 og uke 12.. Har fått bilde fra uke 12 da.. Ser at det er ett lite " kryp " der inne.. Å da beveget h*n seg skikkelig.. Var litt rart at jeg ikke kjente noe da..
Gleder meg til jeg kjenner liv der inne.. Da blir det litt mere virkelig syntes jeg..

Ja, jeg kjente liv første gang i uke 13!! det var super sprøtt!! Som om noen kilte meg inni magen! Men utrolig herlig!!! Men da måtte jeg ligge på magen og klemme det litt trangt for den lille der inne!
Det er så ubeskrivelig herlig å kjenne liv! Blir så glad!

Ja det vil jeg nok tro.. Hadde jeg klart å ligge på magen så skulle jeg gjort det.. Men jeg klarer ikke å ligge på magen.. Da spyr jeg med engang..

Men jeg gleder meg skikkelig til å kjenne spark og bevegelse..

Back
Topp