Endelig!

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Endelig er teststreken like sterk som kontrollstreken! :) ImageUploadedByBV Forum1385236791.428806.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har det noe å si da egentlig?

Jeg tok for sikkerhets skyld en digital i dag og det stod det svart på hvitt (grått) GRAVID :-D




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har det noe å si da egentlig?

Jeg tok for sikkerhets skyld en digital i dag og det stod det svart på hvitt (grått) GRAVID :-D




Sent from my iPhone using BV Forum
Er vel mer for min del.. Sånn at jeg er sikker på at hcg'n stiger ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den ble nemlig ikke sterkere enn dette etter ikm.. :) ImageUploadedByBV Forum1385239737.720340.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok. Orker ikke tenke så mye på det med hcg :p man kan ikke kontrollere det uansett

Men det ser jo ut som din hcg har steget og det er jo et bra tegn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tester fortsatt jeg og. Min er like sterk som din nå.. Tok en cb + og idag og den var enda sterkere! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tester fortsatt jeg og. Min er like sterk som din nå.. Tok en cb + og idag og den var enda sterkere! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Man må liksom føle seg litt sikker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå frister dere meg til å kjøpe flere digitaltester sånn at jeg kan følge med at jeg går fra 1-2 til 2-3 til 3+


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå frister dere meg til å kjøpe flere digitaltester sånn at jeg kan følge med at jeg går fra 1-2 til 2-3 til 3+


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er sikkert ikke Noe vits altså.. Men jeg kjøpte 35 tester og fikk positiv på en av de første. :p så har noen liggende ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, kjenner meg igjen i testomanien. Vi var prøvere i en kort periode i fjor ( før vi bestemte oss for å vente) og da tok jeg ganske mange tester i løpet av kort tid. Farlig de der strimmeltestene! Ingen av dem ble positive da :p

Nå kom graviditeten litt bardust på oss, så måtte på apotek. Det blir hakket dyrere, og litt kleinere!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra :D jeg slutta å teste 15 dpo...men er vel mest fordi det var den siste testen jeg hadde :p

<3 har en liten augustspire <3
 
Godt å se at det er flere som tester mer enn nødvendig:p vet du hvor mange dpo du er? Jeg driver også å venter på at mine tester skal bli like sterke som dine ser du..:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er sikkert ikke Noe vits altså.. Men jeg kjøpte 35 tester og fikk positiv på en av de første. :p så har noen liggende ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, samme her det :) så fortsatte å teste jeg og. Nå er strekene like sterke :) og jeg tok en digital og der fikk jeg gravid 3+ :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor langt var du på vei da du testet? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk 20 strimler i posten dagen etter jeg testet positivt, men de skal nok få bein å gå på. Må jo sjekke streken blir sterkere. :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, jeg kjenner meg igjen. Fant en da jeg var ca 6 uker på vei, og tok den; den ble nesten svart :p
 
Back
Topp