Endelig!

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Da har man endelig fått time til forsamtale :) den 7 november!!! Og det er ikke lenge til heller :) yeeey! Hvor lang tid etter en samtale begynner man på medisiner og slikt? Spent!!!

Ååå så spennende, dagen før min bursdag hihi :D :D

Regner med at man starter opp type andre - tredje syklus etter forsamtalen, kommer ann på hvor fullt det er da :) Men krysser fingre for at det går superfort!!

Selv begynte jeg med sprøyter i går, spennendeeee :D (om du vil, les gjerne dagboken min) :)

Da jeg startet hadde jeg samtale midten av september, laparoskopi begynnelsen av oktober, og startet medisiner i desember. Første uttak og innsett mnd skifte januar/februar

Masse lykke til:)

Hører du til Riksen? Jeg snakket med Riksen på fredag etter at jeg mistet... Sykepleier sa de hadde god kapasitet om dagen og liten pågang :)

Ååå så spennende, dagen før min bursdag hihi :D :D

Regner med at man starter opp type andre - tredje syklus etter forsamtalen, kommer ann på hvor fullt det er da :) Men krysser fingre for at det går superfort!!

Selv begynte jeg med sprøyter i går, spennendeeee :D (om du vil, les gjerne dagboken min) :)
Håper egentlig før jul... Men kanskje like greit etter jul :) for da får man spart opp litt penger og slikt :) spennende!!! Og lykke til! Nå må det snart bli din tur for at spiren skal sitte! Håpe det klaffer på første forsøk nå :) ja skal nok få smugskikket litt i dagboken ja ;)

Da jeg startet hadde jeg samtale midten av september, laparoskopi begynnelsen av oktober, og startet medisiner i desember. Første uttak og innsett mnd skifte januar/februar

Masse lykke til:)
Oki :) vært igjennom lapraskopi , så er i boks alt slikt, men håper det går fort, hvertfall til januar :) takk!!! Lykke til du også om ikke spiren sitter allerede! :)

Hører du til Riksen? Jeg snakket med Riksen på fredag etter at jeg mistet... Sykepleier sa de hadde god kapasitet om dagen og liten pågang :)
Kapasitet på prøverør, altså uttak og slikt? Håper det :) jeg tilhører riksen ja :) uff da :( trist, men håper spiren sitter godt fast neste gang :)

Ja, de hadde ikke så stor pågang for tiden, sa hun sykepleieren jeg snakket med, så det var håp om oppstart en to sykluser etter forsamtalen :)

Ja, de hadde ikke så stor pågang for tiden, sa hun sykepleieren jeg snakket med, så det var håp om oppstart en to sykluser etter forsamtalen :)
Så bra!!! Det liker jeg :)

Back
Topp