Endelig!

Preggi

Andre møte med forumet
Etter 10 forsøk så gikk det endelig!! :-) en god lang sommerferie ga suksess :-) Så nå melder jeg meg inn i april klubben med foreløpig termin 3 april. Stas!!!

Etter 10 forsøk så gikk det endelig!! :-) en god lang sommerferie ga suksess :-) Så nå melder jeg meg inn i april klubben med foreløpig termin 3 april. Stas!!!
Gratulerer så mye med etterlengtet spire :D

Gratulerer så mye!! :D

Gratulerer :)

Takk takk og gratulerer til dere også!! :-)

Vi ble testet hos legen før ferien. Jeg var helt fin. Null problem der, men mannen min fikk vite at prøven ikke var god og at han skulle ta en ny test. Det gjorde han og fikk mail med resultatet på sin test da vi var på ferie. Han så det heldigvis ikke før vi kom hjem og etter at jeg hadde testet meg for andre gang (første test hadde så svak strek at jeg overså den). Test nr to hadde en fin lys strek og vi ble så glade!! :-) Så åpnet han mailen og leste at han hadde svært nedsatt sædkvalitet!!! Takk og lov for at vi ikke åpnet mailen på ferie!!!! Det hadde ikke vært gøy!!

Nå går vi bare og gleder oss og krysser fingre, tær og ømme bryster for at spiren skal holde seg fast!! :-)

Back
Topp