Endelig...!

VenterNummer2

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Er rettsmøtet over! Har grua meg så mye til idag- men der var de over gitt!:) måtte bare få en utblåsning;-) Hva skal alle de flotte gravid damene idag da:)? Jeg tenkte å hente storebror litt tidlig i barnehagen idag- å kose oss hjemme før han skal til pappan imorgen ;-)
 
Idag skal vi ut å kjøpe ting og tang til det nye vaskerommet ;)
 
jeg skal til oslo sammen med svigerinnen min for dattera hennes/ tantejenta mi og ei venninne skal på 1d konsert idag så skal være med å kjøre å shoppe litt mens vi venter på dem :)
men håper denne kvalmen gir seg :(
 
Her blir det dameklubben ikveld :) En gjeng her som strikker og skravler :) Ellers så har jeg vært en tur på butikken og kafe :)
 
Hva var det rettsmøte om? (Har visst ikke fulgt med i timen:p)

Her har jeg stresset på i hele dag, "foreldre med barn-treff", besøk hos oldemor til ungene og generelt mye styr. Beklager at jeg ikke har vært her inne og hjulpet dere med skravlingen;) Legger inn noen innlegg for dere nå:)
 
Høres ut som dere har hatt en fin dag :)
Rettsmøtet sammen med BF. Han krever full foreldrerett... Så en liten "krig" ..
 
Nei gi deg? Han har vel ingen sjanse for å få igjennom det kravet?


Nei- tvert imot! Han er kriminell- men han kan jo håpe! Men jeg gir meg ikke! har leilighet, fast jobb osv, han har nesten ingenting. Men slitsomt når det står på!
 
Merkelig at han i det hele tatt får dra det inn i rettsvesenet da..lykke til, det går din veg :)
 
ja- jeg trodde ikke det kom til rettsvesenet når det ikke var noen "case"- men vi får nå se... Han blir vel bura inne før vi kommer så langt :p
 
Back
Topp