ENDELIG!

Ormerods

Forelsket i forumet
Vi har bygd på huset og pussa opp bad i snart ett år og i dag blir badet FERDIG! Hurra, så glad jeg er for at rørleggeren kom før familieforøkelsen!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Ja. Det var nok herlig. Oppussing av bad og barseltid høres ikke ut som en god kombo :p Alt klart til den lille kommer nå da?

Ja, nå er ting ganske klart! Stellekommode på plass også. Vi er klare for bleieskift og våkenetter;)

Ja, nå er ting ganske klart! Stellekommode på plass også. Vi er klare for bleieskift og våkenetter;)

Så bra :)

Samme her.. (trooor jeg :p) :)

Så deilig å få det klart :D har lyst å pusse opp eg og, men leier så det blir ikkje aktuellt :p

Herlig å komme i mål!! :)

Her er vi ikke kommet i mål med det vi skulle pusse opp før lille kommer. Holder på med loftet: loftstue og barnerom (fra skratch med isolering, elektrisk, plating og det hele). Nå er sambo på jobb offshore, så blir ikke noe mer jobbing før han kommer hjem igjen. Håper det verste arbeidet blir ferdig før lille melder sin ankomst :)

Å,så godt å bli ferdig!:D her skal vi straks gå i gång med oppussing av soverom,så er spent på om vi blir ferdig før nussket kommer:P

Tenker det er godt ja:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp