Endelig

Pixxi

mamma på heltid <3
er Aprli her :D Nå er det bare 32 dager igjen til termin <3 Allerede nå kjennes det ut som om han holder på å porre seg ut der nede :p Får stadig støt der nede åsså :p Men jeg er sjeleglad for at jeg kjenner liv hver eneste dag <3

Her oppe i Nord har vi så å si snødd igjen :p fy hvor lei jeg er av vinteren! Gleder meg så til å kunne bruke sommerklærne å ikke minst trille tur :D

Hvordan har dere det?
Har dere mye snø?

Her jubler jeg også over ett skritt nærmere, 39 dager igjen og fullt liv<3

Bor og i nord, så her er det snø til langt oppetter husveggene, håper såå at vinteren kan slippe taket snart.. Vil ha fint trilleføre i Mai, og storesøster her i huset gleder seg veldig til å få ut trampolinen:-)

Her er det 37 dager til termin! Hurra! <3
Men i Oslo har heldigvis mye snø og is begynt å forsvinne sånn at jeg kan gå ute uten å falle. Det er deilig :) nå er det vel ikke lenge til jeg kan ta med meg kaffekoppen å sitte på verandaen i sola :D gleder meg til det!

Jeg kjenner og liv hver dag... Gutten min sover når jeg sover og er våken når jeg er våken :p hurra :p

-- tasting fra mobil --

Her er det 32 dager til termin:-)
April har begynt og det kommer nok noen mai babyer no i april....
Spennende tid i møte no:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Rart å tenke på at de fleste av oss nå har gått inn i vår siste hele mnd som gravid :)

Back
Topp