Endelig

Shauri

Forumet er livet
VIP
Har Daniel funnet seg en koseting når han skal sove. Nemlig Tussi bamsen sin. Han tar et godt tak i den og kaster den kanskje frem og tilbake noen ganger og så lener han seg over til siden og holder godt på tussi. De siste to kveldene har han avvist meg når jeg har bysset han og lagt seg fint for å sove selv når jeg legger han tilbake i senga. Må alltid opp i armene mine en siste gang virker det som, men bare for kos visst.

Så kjekt, håper Anette finner seg en kosesak også:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så flott!
Hermine har 3 like kosekluter, har lagt de i seng, vogn og kurv siden hun var nyfødt. I starten ga vi henne nesevarme med de, og nå har hun fått en forkjærlighet for merkelapper så hun ligger og plukker på merkelappene til hun sovner :rolleyes: Jeg var så umåtelig lur å klippe AV alle merkelappene på de før hun ble født :eek: o_O skulle visst bedre, for jeg kosa jo med lappen på bamsen min da jeg var lita! ;) Så nå har jeg klipt silkelapper av flere sparkebukser og sydd på alle koseklutene, og SOM hun koser med de :rolleyes: I tillegg får hun nå sove uten votter på, så med en gang hun blir lagt i senga om kvelden hiver hun seg over på sida og koser med lappen på kosekluten til hun sovner :D

Så flott han har funnet seg en kose ting:p;):D her har emmeth 3 like kosekluter som han har brukt siden fødselen:rolleyes::);) sover alltid med en av de, uansett om det er greit vogna, bilstolen eller senga:)

Så flott han har funnet seg en kose ting:p;):D her har emmeth 3 like kosekluter som han har brukt siden fødselen:rolleyes::);) sover alltid med en av de, uansett om det er greit vogna, bilstolen eller senga:)
hehe, vi kjøpte også 3 like på H&M slik at vi alltid har en koseklut nær, og det er ingen krise om vi glemmer en igjen noen steder...noe som har skjedd allerede :eek: ;) :p :rolleyes:

Naw <3 de er så søte når de gnurer hodet inni kosebamsene/klutene sine :-) her har vi en koseklut med bamsehode som må være med hver gang hun skal sove. Den blir hyppig vasket for den blir fort skitten. Skulle gjerne hatt flere, men den er kjøpt i trondheim og finner ikke samme sorten her. Men vi klarer oss nok :-)

Naw <3 de er så søte når de gnurer hodet inni kosebamsene/klutene sine :) her har vi en koseklut med bamsehode som må være med hver gang hun skal sove. Den blir hyppig vasket for den blir fort skitten. Skulle gjerne hatt flere, men den er kjøpt i trondheim og finner ikke samme sorten her. Men vi klarer oss nok :)
Husker jeg alltid ble så sint på mamma når hun vaska bamsen min, for da forsvant jo "bamselukta" og den lukta jo bare rent o_O :P ;)

Så flott!
Hermine har 3 like kosekluter, har lagt de i seng, vogn og kurv siden hun var nyfødt. I starten ga vi henne nesevarme med de, og nå har hun fått en forkjærlighet for merkelapper så hun ligger og plukker på merkelappene til hun sovner :rolleyes: Jeg var så umåtelig lur å klippe AV alle merkelappene på de før hun ble født :eek: o_O skulle visst bedre, for jeg kosa jo med lappen på bamsen min da jeg var lita! ;) Så nå har jeg klipt silkelapper av flere sparkebukser og sydd på alle koseklutene, og SOM hun koser med de :rolleyes: I tillegg får hun nå sove uten votter på, så med en gang hun blir lagt i senga om kvelden hiver hun seg over på sida og koser med lappen på kosekluten til hun sovner :D

Så utrolig søt hun er:-) Jeg prøver å få henne til å like den koseklut kaninen hun fikk i gave, men hun er ikke så glad i den enda.

Husker jeg alltid ble så sint på mamma når hun vaska bamsen min, for da forsvant jo "bamselukta" og den lukta jo bare rent o_O :P ;)

Ja jeg var bekymra første gangen, men lukta kom raskt tilbake heldigvis! Den skulle ikke vært hvit så man ser hvor skitten den blir..hehe ;-)

hehe, vi kjøpte også 3 like på H&M slik at vi alltid har en koseklut nær, og det er ingen krise om vi glemmer en igjen noen steder...noe som har skjedd allerede :eek: ;) :p :rolleyes:

Ja, jeg gjorde det samme:D
Kjøpte mine på princess, tror jeg det var:) Er en som er helt hvit, en med stjerner og en med striper også har han en blå bamse koseklut oppe i senga si som han fikk av morfar<3 Så han har faktisk 4 han da:P;)Får aldri nok av kosekluter så:D Ah, her har vi heldigvis ikke mista noen, enn så lenge iallfall:)

Ja, jeg gjorde det samme:D
Kjøpte mine på princess, tror jeg det var:) Er en som er helt hvit, en med stjerner og en med striper også har han en blå bamse koseklut oppe i senga si som han fikk av morfar<3 Så han har faktisk 4 han da:p;)Får aldri nok av kosekluter så:D Ah, her har vi heldigvis ikke mista noen, enn så lenge iallfall:)
Hadde bare glemt den igjen hos mamma, så fikk den igjen ;) Men vi slapp å kjøre ut på kvelden for å hente den da :D

Hadde bare glemt den igjen hos mamma, så fikk den igjen ;) Men vi slapp å kjøre ut på kvelden for å hente den da :D

Hahaha:D Da fikk dere den jo heldigvis igjen, jeg trodde dere hadde glemt den igjen ett offentlig sted eller noe;) Heldigvis ikke:)

Back
Topp