Endelig!

LuringNr3

Gift med forumet
Har jeg fått sendt inn papirene til NAV om foreldrepenger :) Jammen godt å få gjort! Jeg anbefaler alle om å fylle ut papirene hjemme, huske å få med alle papirene og dra på NAV-kontoret og levere i skranken der, slik at de kan se der at alt ser riktig ut. Da slipper man at skjemaet plutselig dukker opp i posten, ubehandlet, fordi man har glemt et kryss her eller å skrive på noe der :P De var i hvertfall svært så behjelpelige på kontoret her i byen :)
I tillegg har jeg (tror jeg) fått ordnet opp i en masse rør som har blitt stelt i stand av både arb.giveren min og NAV, ang. sykepenger. Håper jeg får melding om masse utbetalt på konto snart :P

Hipp hurra! :D

Uff, har ikke fått gjort det enda vi...ikke så veldig stressa heller, er bare i uke 28 enda..

Har sendt de inn for noen uker siden, hadde nok vært lurt å levere dem personlig . Men blir dårlig bare ved tanken på å stå på NAV i kø å vente:( fysj

Ja, ser det med køa... Heldigvis bor vi i en liten by, og jeg sto og venta i kanskje 5 minutter ;) Var verdt det, for å si det sånn, hehehe :P

Så deilig :) vi har iallefall starta prosessen og er kjempefornøyd med det, men utrolig deilig å være helt ferdig da :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja, ser det med køa... Heldigvis bor vi i en liten by, og jeg sto og venta i kanskje 5 minutter ;) Var verdt det, for å si det sånn, hehehe :P
Da hadde jeg ikke hatt noe problem meg å gå inn på NAV :) her er det en kjempe stor hall stappa med folk og pulter på rekke som saksbehandlerene sitter på med sånn tynn papp skillevegv imellom :(

Jeg oppdaget at jeg glemte å legge ved ett ark fra søknaden - men det var ingenting med engagnsstønad å gjøre - så hååååpåer det ikke gjør noe! =P

Har skrevet det ut, får sitte meg ned med sambo i kveld å fikse:p

Ser jeg er heldig med mitt nav-kontor! Her er det sjeldent man trenger å stå i kø i det hele tatt :p

Sist jeg Var på NAV så venta jeg faktisk ikke mer enn 5-6 minutter selv! Og det var midt i oslo by! :O

Det er gøy å lese litt kjekt og positivt om nav :) er som oftest det negative som kommer fram i lyset :P hehee

Då har meg og mannen sett på papirene.. oog de er forsatt like blank.. skulle ønske det ikkje var så vansklig:( får ta meg en tur på nav å få hjelp:p

Back
Topp