Endelig..

fruluna

Forumet er livet
..kom Tummy Tuben i posten! [:D] Har ventet på den i 10 dager faktisk nå.. Treiginger ja!!

Også kom svigerinna mi innom i dag med to megastore pappesker med babyklær.. Både med og uten Ole Brumm.. he he.
Tok vel en tredjedel av det, og resten får hun igjen..[;)]
Også hadde hun med en babybjørn sele da.. Typisk, når jeg akkurat har bestillt en selv.. Grr.. Ja ja sikkert kjekt med to [8|]

ORIGINAL: monicola

Så moro ... med alt sammen ....
kanksje avbestille bæreselen?
Eller returnere den?

Eller selge den videre til dobbel pris!! [:D]

hurra for posten!!![:D]
du kan jo allerede begynne å bruke tubbyen nå.. dyppe magen i den[:D]
prøve den ut. hehe..
2 bæreseler har vi også.. en til mor, og en til far.. [8|]

Koslig å få klær og sånt da!!! Jeg også har fått klær av søster'n til en venninne! Men har kjøpt egne klær også, så de klærne har jeg pakka ned for å ha med på sykehuset! Vil liksom at min baby skal få nye klær!! Så kan jeg heller bruke det andre til litt sånn ekstra klær!

Du får sikkert pengene tilbake eller noe sånt hvis du returnerer bæreselen!

Neida beholder nok begge selene. Kjekt å ha [:)]

Har fått klær både av søstra mi og svigerinna, og da har jeg sagt klart ifra at hvis det er noe de er redd for eller er redd skal bli ødelagt, så vil jeg ikke ha det.
Fryktelig kjipt å skulle ødelegge "den fine kjolen som hun brukte på 17 mai for første gang" liksom..

ORIGINAL: Storm

[:-][:-]

jaaa.. så får liksom bebisen kjenne litt på det åssn det er å tubbylere[8D] sann innenfra...

ORIGINAL: Jordbæret

Koslig å få klær og sånt da!!! Jeg også har fått klær av søster'n til en venninne! Men har kjøpt egne klær også, så de klærne har jeg pakka ned for å ha med på sykehuset! Vil liksom at min baby skal få nye klær!! Så kan jeg heller bruke det andre til litt sånn ekstra klær!

Du får sikkert pengene tilbake eller noe sånt hvis du returnerer bæreselen!

Samme her. Prioriterer det vi har kjøpt selv først, og så får arvegodset komme i annen rekke [:)]

prøve den ut. hehe..

Ha ha magen går faktisk nedi der..[:D] [:D] prøvde nå, uten vann da.. [8|]

ORIGINAL: fruluna

prøve den ut. hehe..

hehehe... ser det for meg[:D]
ta deg en dukkert med magen i kveld da..

hehehe... ser det for meg[:D]
ta deg en dukkert med magen i kveld da..

Fryktelig flaut hvis det skulle blitt vakum nedi der så magen hadde satt seg fast... [8|]

Prøv med vann da .... [:D]

Tror ikke det gitt. Skal på svangerskapskurs for første gang i kveld, og vil nødig komme dit med Tummy klistra fast på magen.. [8D]

hahaha... må le litt av deg!!! Synes jeg ser deg der du putter magen nedi! Det høres ut som noe jeg kunne funnet på å sjekke ut!!!

Tenk det blåmerket du hadde fått på magen dersom den hadde satt seg fast!!! hihi...

ORIGINAL: fruluna

prøve den ut. hehe..

ORIGINAL: toveli6

Der kom den ja....[:D] så bra da, litt og gjøre med babytøye du da[;)] koselig da...

Jepp nå går vaskemaskina for fullt[:)]

åå... jeg synes det er så koslig med babyklær også finnes det så mye fint! Sånn sett er det dyrt å få en jente... for det er UTROLIG mye fint... får lyst på alt jeg.... !!

[:D]Hahahah[:D][:D][:D] Lo godt av spøkene deres jenter.. med å stikke magen ned i tummytuben o.s.v.. Mannen min begynte å kaste rare blikkpå meg da jeg endte oppi latter krise... [:D]

..kom Tummy Tuben i posten! Har ventet på den i 10 dager faktisk nå.. Treiginger ja!!

Fikk min også i posten i dag! endelig [:D]

Back
Topp