Endelig!

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
I dag har jeg så og si IKKE vært kvalm!!! Hurraaaaa! :D

Har klart å spise litt hele tiden, og klarte å få i meg nesten en hel, lang baguette til lunsj! Kjempefornøyd! :D Håper det vedvarer!

Så i kveld har jeg belønnet meg med en deilig, fet hamburger tallerken :P (har spist en del frukt i dag, så jeg unner meg dette ;) Hihi :D

Flere som har mistet sin kvalme??

Den er der ennå, men ikke så veldig sterk som forrige uke:-)

Det liker man :) Veldig behagelig å gå med kvalmen oppi halsen hele tiden. Like før jeg trodde jeg måtte sykemelde meg

Godt at du slæpp derre kvalmen,hipp,hurra :) Æ har aldri vorre kvalm i mine 3 svangerskap,så veit itj ka det vil sei ,men utrolig godt å slæpp oinna :)

huff, den kvalmen kunne jeg vært foruten :/ og jeg er kvalm heele dagen gjennom! Men håper det snart gir seg :)

Jeg trodde den hadde gitt seg men dengang ei:) Heldigvis spyr jeg ikke men det er ikke godt å gå å være konstant kvalm og uvel!
Har ikke problemer med å spise egentlig men sliter med å ha "lyst på noe"- blir uvel ved tanken på nesten all mat.. Igår var det potetball som holdt meg oppe idag tenker jeg bare på fiskegrateng:) Men har bare all-bran så får se om jeg får dytta i meg noe..

Back
Topp