ENDELIG !!!!!!!!!! :)

mammamø!

Forelsket i forumet
Idag testet jeg endelig POSITIVT :) deilig....
Men i dag er det også 1uke og 3dager siden IKM så begynte å lure på hva som skjedde inni  kroppen min siden jeg bare har testet negativt fram til idag.. Men idag fikk jeg endelig opp TO strekker :)
Hadde el rundt ca 5 oktober så da blir termin ca 28juni så velger derfor å henge både med dere og de på juni forumet :)

Det er en gledens dag idag :)
Og fra før har vi ei jente på 19mnd så det skal nok bli stas og bli storesøster :)

Gratulerer så masse :D Ja, det var langt over IKM! Godt strekene kom etterhvert ;)

oiii dette var gode nyheter for meg som er 2 dager over! Ingen mens og ingen positiv test! Gratulerer til deg :D

Fantastisk!! Gratulerer :) Da er det vel håp for meg også fremdeles håper jeg.. Tror jeg hadde EL 15 oktober og IKM omtrentlig nå.. Sist graviditet testet jeg positivt tidligere så derfor ble jeg utrolig skuffet når testen viste "Ikke gravid" igår kveld. Hvis mensen ikke kommer idag så tester jeg igjen imorgen :) Er forressten utrolig glad på dine vegne!!

Gratulerer så mye

Lykkeliten* skrev:
Gratulerer så mye

Åh så herlig!! Gratulerer!! Lykke til!!

Gratulerer :D :D !

så koselig da at vi kanskje kommer til å følge hverandre :) Og så lenge man ikke får mensen så er det fortsatt håp jenter :) ikke gi opp, plutselig får dere også ett kryss eller to streker :) Lykke til :)

TUSEN TAKK jenter :)
dere er søte og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen :)

igår på jobben kom mensen. Både jeg og mannen ble kjempeskuffet, men dette var første forsøket på å bli gravid siden vi fikk vår datter, så vi tenker at vi får det gøy med prøvingen videre :) Hadde vært koselig med augustbaby også.. Ny EL ca 11.nov.. Har det skjedd noe hos deg? Krysser fingrene :)

ååneii, så dumt lillepetit!! :((( regner med at jeg kommer etter til august jeg å!

*krysser fingrene for at det går neste mnd* :))

Back
Topp