Endelig..

Friele

Glad i forumet
..kom brevet fra sykehuset jeg har ventet på :D Har fått time til ordinær Ul 4. november!! Det er jo ikke lenge til heller Hihihi.. Nå gleder vi oss stort!!

Såååå gøy Dagen etter minis bursdag! 
Håper alt står bra til og at kroppen der inne stortrives :)

Jeg sniker litt - det må jeg få lov til!

Ååå, så herlig! :D Vi må vente i 17 dager etter dere ;)

LittleMonkey skrev:

Haha, din snik ;) Du skal få lov, siden jeg også gjør det :P 
Ja, håper alt står bra til inni der!! Kjenner at det er på tide å få sett litt:) Skal til Jordmor akkurat en uke før da, så da får vi forhåpentligvis høre hjertelyd!! Mye å se frem til her i gården! Og moro at det er dagen etter mini`n din sin bursdag  :P 

LittleMonkey skrev:

Ja, håper alt står bra til inni der!! Kjenner at det er på tide å få sett litt:) Skal til Jordmor akkurat en uke før da, så da får vi forhåpentligvis høre hjertelyd!! Mye å se frem til her i gården! Og moro at det er dagen etter mini`n din sin bursdag  :P 

Aprilblomsten skrev:

LittleMonkey skrev:

Mye spennende å se frem til 
Håper dere får se kjønn! Jeg er dødsnysgjerrig :D
Tittet i "newborn"avdelingen på kappahl i dag og det var helt nyyydelige klær! Mye morsomt :D

LittleMonkey skrev:

Aprilblomsten skrev:

LittleMonkey skrev:

Mye spennende å se frem til 
Håper dere får se kjønn! Jeg er dødsnysgjerrig :D
Tittet i "newborn"avdelingen på kappahl i dag og det var helt nyyydelige klær! Mye morsomt :D

Det håper jeg også  Er veldig spent!! Har jo kjøpt et par bodyer allerede, men føler ikke at jeg kan ta helt av ennå ;) hehe. ååå!! Nå kan jeg kjøpe babyklær til minin din også :D dobbel flaks!!!!

mariannnilsen skrev:
så moro  jeg har ikke fått time enda

Får håpe det dukker opp et brev i postkassa di snart  Jeg var nesten litt engstelig et øyeblikk og trodde de hadde glemt meg :P Men plutselig så kom det!! 

Back
Topp