Endelig!

citlon

Elsker forumet
Da rundet jeg 12 uker og det føles fantastisk,-selv om jeg har hatt den " kvalmeste" dagen til nå...dette er en liten seier for meg.Da er det sjangs for at det kan gå bra denne gangen..Skal forøvrig til jm i morgen,-håper da å få hørt hjertelyden

Da har jeg vært hos jm.Vi kunne ikke høre hjertelyden,-men siden jeg har hatt litt blødninger den siste uken,-så fikk jeg komme inn til ul..og der var en aktiv liten krabat-som beveget seg så masse.Gyn tok en bakterieprøve av meg-for å sjekke om det kan hende at det forårsaker blødningen,-i tillegg tok hun en blodprøve for å sjekke galleverdiene..Da jeg klør meg ihjel i  og på, hendene og på føttene..Så da avventer jeg svar på disse.Ps Tusen takk for koselige svar .Gratulerer til de som nettopp har passert, eller passerer 12 uker de neste dagene.Til dere andre:Snart er det dere som jubler over de magiske 12

Hurra for 12 uker!!! :D Og lykke til hos JM i morgen, skal krysse fingre og tær for at du får høre hjertelyden!! :)

Hurra for 12 uker
Jeg følger etter i morgen:)

Unnimamma91 skrev:
Hurra for 12 uker!

Velkommen etter. Kjempe deilig å komme dit
Åhhh heldig som får høre hjertelyd

Gratulerer! Jeg er også 12 uker nå. Kjempedeilig!

Gratulerer så mye!!! jeg har fortsatt en to tre uker til den tid... men det går nok fort :D

Hurra! jeg ble også tolv uker i dag! Så god følelse <3 Nå har jeg aldri hatt noen sa eller ma, men er allikevel fantastisk å bikke de magiske tolv ^_^

Back
Topp