endelig

nordlands pia

Glad i forumet
klarte mannen min å skjønne at vi ikke har så god tid i gjen før bebisen skal komme. så nå i går satte han i gang med å rydde boder , sortere, kaste. jeg var selvfølgelig med å hjalp men det er ikke så mye jeg får gjort. så nå har vi sortert 5 søppelsekker med barnetøy som vi sender på fretex. 3 med voksne klær masse som går på søppla. fått stellebordet inn på soverommet. skal ha et der og et på badet. fått frem sprinkelsengen og montert den. sortert alle baby klærne som skal vaskes opp. må si jeg er stor fornøyd.[:D][:D]

åååh, så herlig da[:)]  godt å få ting gjort[:)]
begynner å sortere babytøyet i dag jeg..  så har jeg alt vasket og strøket til IKEA pakken(e) kommer på tirsdag. der er nemlig det lille søte garderobeskapet jeg har bestilt[:D][:D]

Jeg håper mannen min skjønner det snart også..... [8|] Men nå har vi jo LITT bedre tid enn dere da [:D] 

For å få plass til alle babyklærne må vi ha en ny kommode, og både den og babykurven skal stå på soverommet, så da må pc-bordet ut. Mest sansynlig inn i stua! Npe jeg HATER tanken på!!!! Ingen som har en OK bærbar pc til salgs, vel?? [:)] [:)] 
Nå har vi liksom bilstol, vugge, lekegrind OG vogn stående i stua fra før [&:] 

Tror kanskje det endelig har gått opp for sambo at det er under 10 uker igjen å nå. har så vidt begynt med badet og vi skal gjøre alt selv! tida flyr avgårde....

godt å komme i orden.
her er det totalt kaos, men innen to uker tenker jeg at alt er i orden her.
for da burde vi være ferdig meg flyttinga og har jo handla dt meste.

gleder meg såååååååååååå til alt står klart

Fytti, jeg er så glad vi begynte tidlig med oppussinga jeg...Så deilig å være ferdig med det [:D]

Så godt å få ryddet og ordnet da. Fikk gjordt mye i påsken jeg da. Min samboer har nå og begynt å skjønne at vi snart må ha plass til 2 barn(han har jo en fra før) så de to siste dagene har han bestilt prosjekter på hus og tomannsboligere i nabokommunen. Mye billigere der nemlig.

Oh..Litt trege vi..Barnerommet skal pusses opp neste uke da,men vi har endel handling igjen. Har kjøpt en god del brukt,men har ikke fått det enda pga at de bruker det selv.Stresser mest med å få stellekommoden på plass,slik at jeg har en plass å gjøre av småtingene,men må vente til bror min,som vi skal kjøpe det av,er ferdig med å pusse opp badet sitt så de får en ny plass å legge sine tinger! men..må tro vi får alt ferdig til fødselen,håper det[:)]

Vi har alt på plass, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til babyen kommer [:)] Men tiden kommer sikkert til å fly uansett siden jeg skal ha 5 eksamener i mai [8|]

Back
Topp