Endelig...

Stredet

Elsker forumet
.......ruller tippeligaen og fotballen igjen!!!!
Har en svært spent og forventningsfull 9-åring i hus som skal på kamp senere i kveld; VIKING skal slå Rosenborg nede på stadio'n her ja!!! [:D]

Guttene mine fikk sesong-kort av meg til jul nemlig så nå er de kjempeklar.
Selv blir jeg i sofa'n og ser kampen på tv i dag.
Men dt blir forhåpentligvis noen kamer på meg også etterhvert. I alle tilfeller ; VIKING har hjemmekamp på min termin, så om intet har skjedd til da skal jeg hvertfall på kamp!!! Kanskje stå litt i mål under oppvarminga???[:D]

FRULUNA! Si til mannen at i dag VINNER VIKING!!!!

Hehe, har en mann som har gledet seg veldig iallefall! Jeg ser på tv nå (innimellom litt skravling her inne). Vi bor uten for Lillestrøm, så her er det LSK vi heier på! Kjempemoro! Mannen har store planer for Lilleprinsen (som supporter da, vel og merke). Har allerede fått sin første LSK-smokk! Hihi. [8D]

Forsa Fugla!!!

9-åringen min er også på kamp i dag. Han har nettopp begynt å spille selv, så her går det i sport hele året. Fotball og ishockey [:)] 

Sparta skal slå Tromsdalen på stadio'n rett bortafor huset vårt i dag! [:D] [:D] [:D]

ORIGINAL: Lillepusen

Hehe, har en mann som har gledet seg veldig iallefall! Jeg ser på tv nå (innimellom litt skravling her inne). Vi bor uten for Lillestrøm, så her er det LSK vi heier på! Kjempemoro! Mannen har store planer for Lilleprinsen (som supporter da, vel og merke). Har allerede fått sin første LSK-smokk! Hihi. [8D]

Forsa Fugla!!!

Klart LSK skal slå det røde M.....-laget FFK i dag!!!!! [:D] [:D] Nabohat?? Neida...... Ps! Det er KUN i god sportsånd! [8D]

ORIGINAL: Margrethe82

Lært å krabbe,lært å gå, lært å elske RBK!!![:D]

VEL...VIKING: 1 - RBK:0 

Klapper faktisk for den jeg også, Stredet!! Godt at han ikke blir for høy på pæra her!!![:'(]

ORIGINAL: fruluna

Klapper faktisk for den jeg også, Stredet!! Godt at han ikke blir for høy på pæra her!!![:'(]

Jepp, jepp! Jekke herrluna ned litt [:D]

Er'n O-A trønder? [:D] 

ORIGINAL: BlåBobler

Er'n O-A trønder? [:D] 

Nei han er ikke det!! Det er derfor det er så håpløst at han heier på det møkkalaget [>:][>:]

Jeg har nå iallefall en far som er fra Oslo jeg da, så jeg har en grunn til å holde med Enga.. [8|]

Men han derimot... Skaptrønder.. Fysj a mei[:'(][:'(]

Nei men æsj er han skaptrønder[:'(] fysjomføy-han må jo bare være god i sengen for å veie opp for det der[8D][:D] Faen og-der ble han happy 1-1[:@]

Ha ha ha ja hadde han ikke vært god i senga hadde jeg kastet han på dør!! Du kan tro jeg ble forferdet da han kom ut av trønderskapet [>:][:D][:D] Tullebukk vet du...[:'(]

Ja nå var det jubel her... Fader også!!! [:@][:@][:@]

FADERULLAN altså!!!! Men syyyyykt god og spennende kamp da

Heia LSK!!!!

Ha ha ha ja hadde han ikke vært god i senga hadde jeg kastet han på dør!! Du kan tro jeg ble forferdet da han kom ut av trønderskapet [>:][:D][:D] Tullebukk vet du...[:'(]

Ja nå var det jubel her... Fader også!!! [:@][:@][:@]

hehehe[:D][:D][:D]

Back
Topp