Pivi Elsker forumet 9 Apr 2007 #24 ORIGINAL: Pastella Ja litt misunnelig, men er glad jeg enda skal ha h*n inne noen uker til!!! Ja jeg også, men skal være overlykkelig når fødselen er overstått![8D] Gratulerer så mye Linda og Tom!!
ORIGINAL: Pastella Ja litt misunnelig, men er glad jeg enda skal ha h*n inne noen uker til!!! Ja jeg også, men skal være overlykkelig når fødselen er overstått![8D] Gratulerer så mye Linda og Tom!!
N niña Forelsket i forumet 9 Apr 2007 #27 gratulerer så mye!! nå er jeg utrolig missunelig for at du er ferdig![:)]
Guttemamma82 Forumet er livet VIP 9 Apr 2007 #29 åååå gratulerer sååå masse. Gleder meg masse jeg og nå [:)]
elkva Glad i forumet 9 Apr 2007 #30 Gratulerer så mye. Nå kan jeg tenke meg at det var godt å være ferdig med ventetiden.
K **Krusedull** Gift med forumet 9 Apr 2007 #32 Gratulera så masse ein gong til! Bra at du var så rask på foten etterpå da [:)]
Divinity Gift med forumet 10 Apr 2007 #35 ORIGINAL: metteliten GRATULERER SÅ MASSE MED DE TO SMÅ Du har virkelig vært flink og tålmodig må jeg si[;)] Signerer denne! [:)]
ORIGINAL: metteliten GRATULERER SÅ MASSE MED DE TO SMÅ Du har virkelig vært flink og tålmodig må jeg si[;)] Signerer denne! [:)]
tinejento Elsker forumet 10 Apr 2007 #37 ORIGINAL: metteliten GRATULERER SÅ MASSE MED DE TO SMÅ Du har virkelig vært flink og tålmodig må jeg si[;)] Kjempeflink har du vært!!!![:)]
ORIGINAL: metteliten GRATULERER SÅ MASSE MED DE TO SMÅ Du har virkelig vært flink og tålmodig må jeg si[;)] Kjempeflink har du vært!!!![:)]
F Freia81 Blir kjent med forumet 10 Apr 2007 #38 GRATULERER SÅ MASSE MED DE TO GUTTENE!! Å jeg gleder meg til det er min tur altså [:D]