ENDELIG!!

Soul

Forumet er livet
Har jo vært bra i kneet på nesten en uke nå, så prøvde forsiktig å trene litt igjen.[:)]

Gikk en tur på 90 min på mandag - men det var litt for optimistisk, kjente det GODT i kneet mitt etterpå. Så jeg får heller ta det litt med ro og gå kortere turer - og ikke hver dag til å begynne med.

MEN: Jeg bruker rockeringen igjen! Har siden mandag rocket 20 min hver dag og det er så deilig! Spesielt nå som jeg ikke kan trene noe annet pga kneet. Da føler jeg iallfall at jeg får gjort litt.

På fredag skal jeg ta MR, så får vi se om de finner ut av noe. Satser på at jeg slipper operasjon og at jeg snart kan begynne med treninga igjen! [:)]

Hvordan går det med dere? Har dere gått ned noen kiloer?

Høres jo bra ut. Krysser fingre for deg!

Her? Nja. Står stilt. Men jeg er 15 kg lettere da enn jeg var før jeg ble gravid. Men trenger jo å ta av meg de etter Ronja også da [8D]

Trening vet jeg ikke. Tar ting egentlig med ro her. Jeg og søstera mi prøver å få til en god gåtur hver dag da. Så da går det gjerne 1,5 til 2 timer hver dag [:)]

ORIGINAL: Sanka

Høres jo bra ut. Krysser fingre for deg!

Her? Nja. Står stilt. Men jeg er 15 kg lettere da enn jeg var før jeg ble gravid. Men trenger jo å ta av meg de etter Ronja også da [8D]

Trening vet jeg ikke. Tar ting egentlig med ro her. Jeg og søstera mi prøver å få til en god gåtur hver dag da. Så da går det gjerne 1,5 til 2 timer hver dag [:)]

ja, eg ser at du å Klåvek går turer kvar dag ja... så flinke atte! [:)][:)]

Back
Topp