ENDELIG

hehe.... fint at det har begynnt å komme på deg å...
dog,når har jeg hatt melk i puppene i 1.år nå....
men da vi skulle ha lillegutt, kom det ikke før jeg var 7-8mnd på vei.... [:o]

oi! jeg er veldig redd for å ikke få melk jeg da. det som kommer ut nå er bare helt blankt. men det er normalt eller? synes alle snakker om at de lekker, men jeg lekker liksom ingenting!

noen får melk lenge før fødsel,noen når knøtte er født å de uheldige får ikke melk i det hele tatt... ... så det er veldig forskjellig...
men det som kommer først er helt blankt, så blir det skikkelig gult å litt tykt.. det er det som er råmelka.... den skal være tykk å rikt me masse nødvendigt til babyen.... [:)]

Min er gul og ekkel, asj. Leker ikke, kommer bare hvis jeg er borte i brystvorten.

og er det sånn at det er positivt at man har noe der før fødsel, at det gjør det sannsynlig at man får melk? eller?

den skal være blank nå ja...[:)] er helt normalt det....
så blir den tykkere etter hvert...
noen lekker å mere en andre... her kommer det bare om jeg
klemmer, heldigvis... å melken her er blitt tykk å gul igjen... selv om det bare et 2.mnd siden jeg sluttet å amme...

ja, her kommer det jo også bare når jeg klemmer...hmm..men da vet jeg det at jeg er normal i alle fall! hehe. selv om det meste er normalt i svangerskapet, sånn jeg har forstått det;)

det meste er normalt ja.... selv om det kan være skikkelig forskjellig fra gang til gang,å person til person egentlig[:)]

det kom litt på meg,men det har stoppet igjen nå..

På første mann fikk jeg melk vell ett par mnd før og hadde MYE melk når han ble født mens med andre mann fikk jeg melk mange mnd før og hadde nesten ingenting melk og gi henne, måtte bare gi opp til slutt.

Denne gangen har jeg ikke fått melk enda så jeg vet om, men kjenner at di er ganske fyllte...

Blei redd da jeg fikk en liten dråpe ut jeg[&:] trodde d var altfor tidlig!!
Bra at d ikke er noe farlig me d da[;)]

Det er ingen fare om det ikke er kommet noe i brystene ennå... mange har ikke det før barnet er kommet...

Jeg har ikke fått melk i brystene før ved fødsel.......
Bittelittegranne blankt, kanskje....
Til gjengjeld fikk jeg raskt mye melk de første dagene etter fødsel,
både første og andre gang.[:D]

Foreløbig er jeg bare glad det ikke kommer noe![:D]

har ennå ikke fått noe melk selv om jeg presser er det ingenting[&:]

jeg har ikke merka noe til enda jeg, litt for tidlig kanskje[;)]

Back
Topp