Endelig!!!

Bennie

Glad i forumet
I dag var vi på storshopping!! [:)] Fikk i hus både barnevogn, sengesett m/kant, vippestol og bilstol!! Kjempefornøyd altså! har tenkt mye på at dette MÅÅ i hus snarest mulig, såå deilig å ha det på plass!!! Nå må vi bare komme oss hjem og få hentet vugga og sprinkelsenga så er det meste klart!! Nå kan bebisen bare komme!! [:)][8D]

pS: det er fortsatt tilbud på avent brystpumpe på vitus apotek!! [:)] hihi, greit å vite?! [8D][:)]

ja er det ikke deilig når saker og ting begynner å komme i hus? Har bare småting igjen her.
Kjøpte forresten Avent brystpumpe idag [:D]

ÅÅ så kjekt!!
Alltid godt å få ting i hus[:D]

Vi var ute og fikk testa vogna med softbagen til lilleknøtt ved siden av storebror OG regntrekk[;)][8D]  måtte jo testes[8D]
blir enda kjekkere når det er en BABY i softbagen, tenker jeg[:D]

Gleder meg til å kunne ta ting i bruk ja. Her har alt blitt satt på loftet da vi hadde visninger på huset. Og Engelske hus er jo ikke akkurat kjempe store da... så da måtte det mest settes bort.

Tipper det skal bli godt å finne det frem igjen da, Therese!!! [:)][:)] 

Åja, det skal bli digg å prøve alt sammen når bebisen kommer, når våren og sommeren kommer og sola skinner, mmm, gleder meg!![:)]

ORIGINAL: Bennie

Åja, det skal bli digg å prøve alt sammen når bebisen kommer, når våren og sommeren kommer og sola skinner, mmm, gleder meg!![:)]

ååå jaaaa!!!
når du sier det sånn så KAN man jo ikke annet enn å glede seg
[:D][:D][:D]

I dag var vi på storshopping!! [:)] Fikk i hus både barnevogn, sengesett m/kant, vippestol og bilstol!! Kjempefornøyd altså! har tenkt mye på at dette MÅÅ i hus snarest mulig, såå deilig å ha det på plass!!! Nå må vi bare komme oss hjem og få hentet vugga og sprinkelsenga så er det meste klart!! Nå kan bebisen bare komme!! [:)][8D]

pS: det er fortsatt tilbud på avent brystpumpe på vitus apotek!! [:)] hihi, greit å vite?! [8D][:)]

hvr mye kostet den, og er det håndpumpe? har ikke peiling på sånt jeg!! får lånt ei elektrisk om jeg vil. Noen som har erfaring med det?

ORIGINAL: Catrine2

hvr mye kostet den, og er det håndpumpe? har ikke peiling på sånt jeg!! får lånt ei elektrisk om jeg vil. Noen som har erfaring med det?

Den jeg kjøpte (og som er på tilbud) er en manuell håndpumpe ja. Kostet 377kr (kostet 599 før tror jeg), så det er en god deal!! [:)] Har ingen erfaring med verken det ene eller det andre, men fant ut for min egen del at en manuell pumpe funker like greit for meg!![:)][:)] 

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ååå jaaaa!!!
når du sier det sånn så KAN man jo ikke annet enn å glede seg
[:D][:D][:D]

Enig!!!  Skal bli godt når alt er ferdig og klart! Har mye igjen jeg...[&:]

De manuelle pumpene har jeg hørt folk er mer fornøyd med enn de andre....herlig at de er på tilbud nå da [:D][:D]

ORIGINAL: jealie24

De manuelle pumpene har jeg hørt folk er mer fornøyd med enn de andre....herlig at de er på tilbud nå da [:D][:D]

Det har jeg ikke fått med meg før nå, faktisk[8|]  Takk for info[:D] 
Har selv en manuell avent-pumpe etter førstemann (som jeg arva etter tanta mi)

Klarte meg helt fint med den
- men vet jo at de som "Fullpumper" synes det er greit med elektrisk, da.. [;)]
men det satser jeg i utgangspunktet på at jeg slipper[:)]  Prøver jo å være optimist[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: jealie24

Det har jeg ikke fått med meg før nå, faktisk[8|]  Takk for info[:D] 
Har selv en manuell avent-pumpe etter førstemann (som jeg arva etter tanta mi)

Klarte meg helt fint med den
- men vet jo at de som "Fullpumper" synes det er greit med elektrisk, da.. [;)]
men det satser jeg i utgangspunktet på at jeg slipper[:)]  Prøver jo å være optimist[:D]

Får ikke håpe man trenger det nei [:)] Men kjekt å ha uansett....jeg går nok for den manuelle uansett..[:)]

Veldig greit med pumpa hvis du skal ut på byen. Du må jo pumpe deg når du kommer hjem og kaste melka uansett. Dessuten pumper du deg jo før du går ut slik at nurket har mat utover natta.
Jeg hadde problemer med å få ammingen i gang etter KS og måtte pumpe meg hver gang etter amming for at hun skulle få nok mat. Kjøpte pumpa når behovet meldte seg.

Takk for tipset ! Lommeboka mi er også veldig tom for tiden !
Å men jeg er fryktelig syk etter å dra ut og shoppe seng,stellebord,vippestol osv .....Men det får nok vente [&:]

Back
Topp