ENDELIG!

Destiny85

Forumet er livet
Nå har jeg fått innkallelse til ultralyd!!![:D]

25 november skjer det, akkurat 4 uker igjen
Jeg er så speeent[:D]

[:)] Blir kjempe spennende! Skal dere vite kjønn?

Kjenner jeg blir litt vemodig når jeg tenker på at jeg aldri skal oppleve noe sånt igjen!!

Vi skal vite ja, mest praktisk ift utstyr og klær vi har etter Amalie[:)]

Skjønner du synes det er vemodig, synes det er trist å vite det er siste gangen nå jeg.. så jeg prøver å nyte så godt jeg kan[:D]

så spennende da og så moro[:)][:)]
kjenner jeg er litt misunnelig..er jo så utrolig å få se..[:)]

Håper du får et nytbart svangerskap! [:D]

Jubel! [:D][:D]

Bare 4 uker igjen, så vet vi om det er en liten gutt eller jente i magen din! [:D][:D][:)]

ORIGINAL: *Perlemor*

[:)] Blir kjempe spennende! Skal dere vite kjønn?

Kjenner jeg blir litt vemodig når jeg tenker på at jeg aldri skal oppleve noe sånt igjen!!

quoter den jeg, hehe.
Savner spebarnstiden,men de blir da fort stor, og tror ikke jeg gjør meg som 4 barns mor[:D]

GLeder meg på oppdatering etter UL da. 4 uker går veldig fort.

ORIGINAL: Skrållan

Bare 4 uker igjen, så vet vi om det er en liten gutt eller jente i magen din! [:D][:D][:)]

JAAAA[:D] Og da har jeg en unnskyldning til å få gubben ned i kjelleren for å hente de bittesmå klærne *Spent*

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Så spennende! Gleder meg til å høre oppdatering fra ultralyden din [:)][:)]

Jeg også[:D]

Så spennede! Herlighet å tiden har gått fort.... [:D]
JEg skal på tidlig ultralyd 8. november jeg, så det gleder jeg meg til nå [;)]

ORIGINAL: Destiny85

JAAAA[:D] Og da har jeg en unnskyldning til å få gubben ned i kjelleren for å hente de bittesmå klærne *Spent*

Jeg tror ikke gubben din trenger å ned i kjelleren jeg, du må nok på shopping etter blå klær [;)][:D]

ORIGINAL: Kvitre

Så spennede! Herlighet å tiden har gått fort.... [:D]
JEg skal på tidlig ultralyd 8. november jeg, så det gleder jeg meg til nå [;)]

Tidlig ultralyd er så utrolig koslig[:D] Synes nesten det er mer spesielt enn ordinær ultralyd[:)]

Kos deg masse når den tid kommer!

ORIGINAL: Destiny85

Jeg tror ikke gubben din trenger å ned i kjelleren jeg, du må nok på shopping etter blå klær [;)][:D]

Trur nemlig jeg også[;)][:D]
Men jeg har litt nøytrale klær så må se hva jeg har av hva[:)]

Back
Topp