Endelig

Trollemamman

Gift med forumet
er det orden i rekkene igjen. Fjoråret ble et mareritt hva gjelder jobb og inntekter. Jeg nevner ikke hvem arbeidsgiver da jeg ikke har som intensjon å sverte noen. Men jeg nevner i fleng, personalproblemer, ingen arbeidskontrakt, nær halv lønn av muntlig avtale, endring av arbeidsvilkår og arbeidstider fra dag til dag, uke til uke og måned til måned. I tillegg til de følelsesmessige belasntningene rundt arbeidsplassen, det å jobbe så mye som mulig både mannen min og meg for å ikke miste huset, redusert samvær med Even og ikke minst mannen min og meg var fælt. Men sammen kom vi styrket ut av det, mannen min og jeg. Jeg kan takke Labambie og Lejonet her inne for å ha kommet igjennom denne vanskelige tiden i tillegg til familie og venner forøvrig.

Nå er alt annerledes! Det har tatt tid å komme seg både mentalt og økonomisk. Men nå har jeg arbeidet i Pasientreiser (Helse sør-øst) som transport koordinator i 6 måneder og stortrives! Gode vilkår, super trivelige kolleger og ordna forhold. [;)] På fredag kom belønningen økonomisk. Med refinansiering av boligen grunnet verdistigning, pluss faktisk nedbetaling siste 3 år, kom vi ned i 60% lån og med 5 år mindre betalingstid som ga skikkelig bra vilkår. I tillegg til å ha fått bakt inn tullelån som vi opparbeidet oss i fjor som følge av at vi ikke hadde penger til mat og bensin i perioder. Enda betaler vi 2000 mindre i måneden på dette lånet. SNAKK OM belønning! [:D]

Fordelen med å ha vært igjennom alt dette, er at jeg mer setter pris på TIDEN jeg har. Spes tiden med gullet mitt Even og også tid med mannen min. I tillegg har jeg blitt skikkelig gnien. Ikke gjerrig antagelig, men gnien. Før har jeg vel alltid bare tenkt at det kommer inn nye penger (og nok) neste måned, så det var liksom aldri et problem. Nå er jeg mye mer prisbevisst og fortsetter samme regime hva gjelder husholdningen som da vi ikke hadde nok inntekter og større utgifter. [;)]

Jeg ville bare dele gleden over alt som er bra med dere! [:)][:D]

Godt å høre. Stor klem herfra[:D]

Flott at alt ordnet seg tilslutt...Man blir veldig glad når sånt skjer...

[:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Flott at alt ordnet seg tilslutt...Man blir veldig glad når sånt skjer...

[:)]

Kjempeglad på deres vegner snuppa mi! Jeg vet ikke om noen som fortjener det mer heller! [:D]

Så bra at alt har ordna seg! Det fortener dokke verkeleg!

Dette fortjente dere!!
Skal krysse fingrene for at det bare går oppover nå [:D]
Møkka jobber det finnes der ute,enda godt du kom deg over i en flott jobb [:)]

Back
Topp