Endelig

Hobbit

Elsker forumet
Endelig har vi fått klart svar på at mini har astma og allergi (vet ikke hvilken allergi men han reagerer på et eller annet ).
Det er godt å endelig kunne vite at nå sakl han få ordntlig hjelp , medisinering og at vi har noe å skylde på [:)]. Missforstå meg rett jeg er ikke glad han er syk men , når han først er syk vil jeg vite hva vi har å forholde oss til .

Nå går han på fluitide 2 gang pr dag og ventolin opp til 6 ganger pr dag ved behov / når han er syk

Så godt dere endelig har fått en diagnose.

Skjønner godt at du er letta. Syk har han jo vært uansett, forskjellen nå er at nå kan han få hjelp for det[;)]

Håper medisinene virker bra. Vi har airomor og flutide til mini, og det virker bra på han[:)]

ORIGINAL: Katey

Skjønner godt at du er letta. Syk har han jo vært uansett, forskjellen nå er at nå kan han få hjelp for det[;)]

Håper medisinene virker bra. Vi har airomor og flutide til mini, og det virker bra på han[:)]

Det har jeg ikke hørt om eller vert borti før ? er det akutt medisin eller forebyggende ?

Vi har aerochamber  (babyhealer) ?!? som vi sette inhalatoren på å det er alldeles ikke kjekt å få den maska plasert framfor munn og nese nei [&:]

Har deres mini allergi i tilleg ? hvilken type astma har han ?

ORIGINAL: Hobbit

ORIGINAL: Katey

Det har jeg ikke hørt om eller vert borti før ? er det akutt medisin eller forebyggende ?

Vi har aerochamber  (babyhealer) ?!? som vi sette inhalatoren på å det er alldeles ikke kjekt å få den maska plasert framfor munn og nese nei [&:]

Har deres mini allergi i tilleg ? hvilken type astma har han ?

Var en skrivefeil hos meg[8D] Airomir heter den. Er vel sånn ca det samme som ventolin tror jeg[;)]
Vet ikke om han har noen allergier i tillegg, er for tidlig å teste har vi fått beskjed om.

Han har barneastma, håper han vokser det av seg når han blir større. Men han har vært litt verre i det siste, lurer på om det kan være pga pollen?!?
Han blir også verre når han anstrenger seg, løper eller hopper.
Men føler vi har god kontroll med medisinene[:)]

Vi gir han medisinen mens han ser på videoer på toutube. Det funker veldig fint her[:)]

Back
Topp