endelig

Sha

Forumet er livet
nå har jeg sitti i tlf kø siden kl 09. nå endelig kom jeg gjennom og har fått time hos legen til tobias.
gutten min spiser jo ikke[&o] har ikke spist på over en uke. ikke annet en småbiter av ting. og kvelds/frokost pupp.
nå håper jeg de finner ut grunnen

Håper de kan finne ut av noe nå, han må jo få i seg næring [&:]
Vet du om han har gått ned noe?
Lykke til hos legen [:)]

off[&o] høres ikke bra ut... håper det ordner seg!
men tlf-kø i over 2 timer[:o] da burde de vell vurdert å annsette 1 eller 2 extra tlf-vakter

ojada.

linnea har ikke spist på en mnd.
ikke forkost, lunsj har blitt en eller to biter/skjeer
middagen har hvert 3-5 skjeer/biter
kvelds ingenting eller 2-3 biter brød.

drikker melk og vann.

men jenta smiler og er i form så her er det ingen bekymring. hs sa det var vanlig og så lenge de ikke blir underænerte og tynne var det ikke fare.

håper det blir bedre for knøttet ditt da og at formen stiger igjen.

matlysta har begynt å ta seg opp igjen nå etter noen uker med lite eller ingen matlyst.

isj da.. kjedelig for både dere og han[:'(] Håper legen finner ut av det og at han blir frisk snart..! [;)]

Klems fra meg og Mats [:D]

ORIGINAL: *Prinsessa

ojada.

drikker melk og vann.

men jenta smiler og er i form så her er det ingen bekymring. hs sa det var vanlig og så lenge de ikke blir underænerte og tynne var det ikke fare.

matlysta har begynt å ta seg opp igjen nå etter noen uker med lite eller ingen matlyst.

Æ syns d høres litt rart ut at HS si det e heeeilt greit at ungen ikke spise på 1 mnd æ da.. [8|] SJøl om ein unge kanskje har litt å ta av, sånn at'n itj bli tynn av det, men dæm bli jo feilernært når dæm itj får i sæ nå særlig me mat!! Bare tænk på korr viktig det e me fett for at hjernen ska utvikle sæ... [&:]

ORIGINAL: tuppa86

ojada.

drikker melk og vann.

Æ syns d høres litt rart ut at HS si det e heeeilt greit at ungen ikke spise på 1 mnd æ da.. [8|] SJøl om ein unge kanskje har litt å ta av, sånn at'n itj bli tynn av det, men dæm bli jo feilernært når dæm itj får i sæ nå særlig me mat!! Bare tænk på korr viktig det e me fett for at hjernen ska utvikle sæ... [&:]

jeg tror ikke hun mente at om ungen har litt å ta av så er det greit. snuppa vår gikk faktisk opp selv om hun ikke spiste. og var sunn og frisk ellers. så det var vel heller derfor de ikke så på det som ille. men hun ville også at vi ga yoghurt med havregryn i. for det er viktig at de får i seg nok jern og andre vitaminer. så lenge det ikke vare over flere mnd og eller at ungen blir feilenært skulle det være heltgreit.[;)]

legen fant ikke ut noe som helst[&o][:@]
blir oppgitt jeg assa. det er jo ikke normalt.
han sa jeg skulle snakke med helsesøstra men det har jeg jo gjort. hun sa jo jeg måtte kontakte lege fodi dette ikke var normalt.
ååååh
dro på apoteket og kjøpte noen sånne næringsdrikker til han, så han får i seg litt mer enn bare tran.
så får jeg spise masse grønnsaker i tilleg så den lille mm har får er næringsrik

da får vi håpe det snart endrer seg. det er ikke tenner eller vaksina da?
eller bare at han ikke er i form??

går han ned i vekt og åssen er allementilstanden hans??

håper det bedrer seg. her er vi på vei inn igjen....spist fulle måltider til middag og kvelds. frokosten funker ikke.

håper det bedrer seg. her er vi på vei inn igjen....spist fulle måltider til middag og kvelds. frokosten funker ikke.

han er sur og grinete stort sett hele dagen. har ikke gått ned i vekt, men har ikke gått opp noe heller. han drikker heldigvis da. eller er det bare en bit av ting innimellom.

bra dere er på god vei inn i vanlige matvaner igjen:) ammer du noe fortsatt eller har du slutta helt?
jeg skulle jo slutte nå jeg, men istede har produksjonenn økt[8D]

ORIGINAL: Sha

han er sur og grinete stort sett hele dagen. har ikke gått ned i vekt, men har ikke gått opp noe heller. han drikker heldigvis da. eller er det bare en bit av ting innimellom.

bra dere er på god vei inn i vanlige matvaner igjen:) ammer du noe fortsatt eller har du slutta helt?
jeg skulle jo slutte nå jeg, men istede har produksjonenn økt[8D]

jeg slutta nå i slutten av mars jeg...jeg mista rett og slett melka pgr graviditeten.[&o] så da begynte vi med flaske. får flaske når hun legger seg og til 1 duppen og på morran.

håper de finner ut av det da med småtten din for han bruker vel ikke være sur og grinete hele tiden han.
du har økt produksjon ja haha...da er det bare å brette fram jura da[8D]

kunne godt hatt mårra puppen enda. men jeg skal være fornøyd med å ha amma i 1 år[:)]

Back
Topp