Endelig!

Celin Marie

Elsker forumet
Snuppa vår er 7 uker i dag, og var på 6 ukers kontroll i går.
Og nå har hun endelig tatt igjen jevnaldrende på vekt og omkretsen på hodet[:)][:)] Hun gikk ned over en halv kg etter fødselen på grunn av gulsott...

Men nå er hun 7 uker og veier 4,7kg[:D]

Stolt mamma ja!![;)]

Så bra da[:)] [:D]

oj!
Jeg veide snuppa mi i dag, og hun veide nesten 7 kg! Gaad.. det må da være ekstremt mye!?

ORIGINAL: Eldorado

oj!
Jeg veide snuppa mi i dag, og hun veide nesten 7 kg! Gaad.. det må da være ekstremt mye!?

min var 7,7 i følge badevekta i dag... [8D] det er STOOR gutt det[8D]

Så flott![:D]

Veier like mye som min lille jente da, hun veide 4600g da vi var på helsestasjonen i forrige uke. Da var hun 7 uker[:D]

så bra! Flink jente du har[:)]

Så bra :) Hvor lang er hun ?

Var på 6 ukers med snupp i dag jeg da, (og snupp er 6 uker i dag) hun veier 4900g (lagt på seg en kg på tre uker [:-])
Hun er 58 cm nå [:)]

ORIGINAL: Amaryllis

ORIGINAL: Eldorado

oj!

min var 7,7 i følge badevekta i dag... [8D] det er STOOR gutt det[8D]

Hehe :) Men sikkert helt herlig! Ingenting er som gode koselår da, og litt bollekinn! Da er de jo så nydlige :D
Men da er det sikkert ikke helt feil med 7 kg da. =D Lagt på seg ca 1 kg i uken. Men det er heller ikke umulig! =)

ORIGINAL: Chiapjusk

Så bra :) Hvor lang er hun ?

Var på 6 ukers med snupp i dag jeg da, (og snupp er 6 uker i dag) hun veier 4900g (lagt på seg en kg på tre uker [:-])
Hun er 58 cm nå [:)]

Jeg vet ikke hvor lang hun er, her i Drammen vil de ikke måle før de er 3 måneder[:)]
Men jeg mener hun er lang når jeg ser på henne[8D]

Back
Topp