Endelig!!

**CogJ**

Forumet er livet
Gad, påloggingsproblemer!!

Måtte opprette ny epost osv for å få meg nick, men ble ikke samme gamle[&o][&o]

Så, fortell.. Påske..

Alle kost seg?

DET har jeg !!! [:)][:)]

Helt til igår.. Amalie begynte å kaste opp, idag har hun diare og feber[&o] tror ikke det var noe smitsomt for meg og gubben er frisk ennå[:)] heldigvis!!

Welcome back! [:D]  Her har det vært drittvær hele påsken, men har hatt det kjempekoselig læll[:)][:)]

Heyhey og velkommen tilbake [:)]
Ikke mye påskevær her, hadde fint med sol i går da.. På fredag tok jeg og kjæresten en biltur til haugesund på dagstur- her har vi hatt en super påske[:)]

Velkommen tilbake[:D]
Kjipt at Amalie har blitt syk da stakkar[&:] Ikke for å være kjip, men Angelica ble syk forrige lørdag med oppkast og diare. Trodde jeg berga, men på torsdag fikk også jeg det.. altså 5 dager senere. MEN håper dere berger altså[;)]

Tusen takk jenter..[:)]

Åneeeiiida, mammais.. glem det [8D] Vi har stått over denne gang og sånn er det med den saken[8D] hoho!!

Håper virkelig det hvertfall[8|][X(]

[:)][:)] Velkommen tilbake

ååå, deilig [:D][:D] Gleder meg til vi får oss grill her etterhvert.. Ingenting er som en skikkelig grillet grillskive[:)][:)]

Og utrolig godt å høre at du er hjemme ennå!!

oj, det blir spennende ja!! Krysser fingre for at det har lukket seg mer enn det er åpnet!! [:)]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Tusen takk jenter..[:)]

Åneeeiiida, mammais.. glem det [8D] Vi har stått over denne gang og sånn er det med den saken[8D] hoho!!

Håper virkelig det hvertfall[8|][X(]

Hihi, det håper virkelig jeg også[:D][:D] Unner ingen dette!!!

Hei hei og velkommen tilbake!
Jeg er fortsatt på påskeferie, men reiser hjem i morgen. Vesla har blitt fullstendig bortskjemt av besteforeldrene, så nå har hun blitt en liten diktator og forlanger is, kake og det er ikke hvem som helst som får lov til å legge henne på kvelden. De skal jammen få det moro i barnehagen i uka som kommer, hehe.
Og for mitt vedkommende, så er jeg stappet så full av mat og kaker at jeg tror magen har vokst noen størrelser siden vi kom. Skal bli godt å komme hjem til vanlig mat!
Kjekt på tur, men kjekt å komme hjem også   [:)]

Velkommen tilbake! [:)]
God bedring til Amalie! [:)]
Vi har hatt en helt grei påske. Jeg er jo hjemme med svangerskapspenger, så jeg har ikke merket så mye til at det er påske. Samboeren min har jo hatt fri fra jobben, men han har brukt dagene til å rydde i huset etter foreldrene sine, så jeg har ikke sett han så mye. I går var vi i Sverige og kjøpte vogn og bilstol, og det var jo veldig koselig da! [:)] Ble vel egentlig høydepunktet i påsken det, hehe. [:)] Og så har vi vært bedt bort på middag et par dager, og det var deilig! [:)]

Heeeei![:D][:D] Så godt å se deg her inne igjenn, velkommen så mye tilbake [:)]
Godt å høre at du har hatt en flott påske, men synd å høre at lille Amalie har blitt syk. Håper det er noe som går fort over! Ønsker henne masse god bedring!

Jeg har også hatt en fin påske. Nydelig vær og en del sosiale aktiviteter og det er koselig. Imorgen skal vennegjengen her møtes på "påskekurvlunsj". Det gleder meg stort til! Påskas største høydepunkt [:)]

så flott dere har kost dere alle sammen[:D][:D]

Skogsrypa, føler med deg! Plutselig er vekten gått oppover til min stooore skrekk[:(] Kommer til å gå over målet mitt, ingen tvil!! Sambo sa så fint; Nå må du ikke glemme at du er gravid..
Men, klarer liksom ikke å godta det som en grunn for vektøkingen[&o] BLÆ!! hehe..

hb77; Nei, har ikke merket så mye til at det er påske uten at jeg merker en enorm avlastning, og en strålende fornøyd datter som elsker hvert minutt pappaen er hjemme fra jobb[:D]

Pineapple, ja huff, er kjedelig at hun er syk.. Hun er ikke god i det hele tatt idag [&o] sukk..
Høres ut som du har en stråålende mandag i vente!! [:D]

Vi skal bare slappe av imorgen.. Få amalie på beina igjen[:)]

Velkommen tilbake!<3

nei hær har påska hvert slapp, ikkje helt i form enda:/ Va kjempe trist å reise fra mamma, IGJEN, så blei mye bæsing på bussen for min del (innvendi vell og merke) å snufsing[:)] Men vi har hatt strålanes vær, så har fått noen tima i sola om dagen ja[:D]

Så bra at påska di har hvert fin![:)]

Velkommen tilbake[:D]

Har hatt en strålende påske sammen med familien min og samboeren min. Kosa oss på hytta på Kråkerøy og faktisk hatt ett par dager med sol. Har endelig fått bittelitt farge i ansiktet[:D] gleder meg til enda mer vårsol kjenner jeg! Også er det så godt å ha hatt kvalitetstid med sambo, for han reiser snart til Kina i 14 dager[:(]

tone_mor: Lykke til på sykehuset til uken!

Fint at du er tilbake, noe annet ville ikke vært noe særlig[8|][:)]

Bra dere har kosa dere, håper dere ikke blir smitta av Amalie senere heller.

Vi har også kosa oss masse. Vært på skitur, vært litt hjemme, hatt besøk og vært på hytta. Herlig vær har det vært hele tiden[:D]

I morgen er det jobb og barnehage igjen, så er det ca ei uke til mannen min kommer hjem fra sjøen. Hurra! [:D]

Back
Topp