Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal ordne litt i ny leilighet, og kose meg med samboern før vi drar til hver vår kant av landet på familiebesøk..
Gleder meg til å dra til hjembyen, har ikke vært der på 1,5 år...! HURRA!!
Her hjemme skal vi være hjemme hele påsken, skal på en dags tur til Sverige for å handle litt babyutstyr og matvarer.
Skal kose oss med kinoturer, spill og familiebesøk, tror vi får det kjempe koselig hjemme og [:)]
Her ska samboeren min jobbe mye i påsken, så då foreslo han at eg kunne ta å overnatte noen dager på hytta sammen med mamma, stefaren min og lille søss når han er på jobb(jobber på ferge så då e han vekke noen dager).Og i tillegg ska besteforeldrene mine o væra der så det kan jo bli skikkelig koselig.[:)]
Ellers ska eg væra hima og kose meg med samboeren min di dagene han er hjemme da.[;)]
Jeg skal hjem til Vestlandet og besøke familien min som jeg ikke har sett siden november, gleder meg vilt, og så blir det vel en tur til fjells i slutten av påska [:)]