ENDELIG.....

LeViJaPia

Betatt av forumet
PÅSKEFERIE!

Jeg skal ordne litt i ny leilighet, og kose meg med samboern før vi drar til hver vår kant av landet på familiebesøk..
Gleder meg til å dra til hjembyen, har ikke vært der på 1,5 år...! HURRA!!

Hva skal dere gjøre i påsken da, jenter?

Her skal jeg jobbe to dager til uka og så er det påskeferie ! Det blir deilig !  Vi skal bare være hjemme, slappe av og kose oss [:)] [;)] 

God påske [:D] 

hmmm. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Grille pølse og male egg. Og forhåpentligvis få tømt det som skal bli barnerommet. [:D]

Det blir nok godt å komme "hjem" [:)] til hjembyen

Jeg og mannen reiser til Danmark på Torsdag 1.april og er ikke hjemme igjen før Mandag 5 [:)] 

Vi skal på vm i full kontakt karate, så det blir en gøy påskeferie. Gleder meg [:D] 

Her hjemme skal vi være hjemme hele påsken, skal på en dags tur til Sverige for å handle litt babyutstyr og matvarer.
Skal kose oss med kinoturer, spill og familiebesøk, tror vi får det kjempe koselig hjemme og [:)]

Her ska samboeren min jobbe mye i påsken,  så då foreslo han at eg kunne ta å overnatte noen dager på hytta sammen med mamma, stefaren min og lille søss når han er på jobb(jobber på ferge så då e han vekke noen dager).Og i tillegg ska besteforeldrene mine o væra der så det kan jo bli skikkelig koselig.[:)]
Ellers ska eg væra hima og kose meg med samboeren min di dagene han er hjemme da.[;)]

Jeg skal hjem til Vestlandet og besøke familien min som jeg ikke har sett siden november, gleder meg vilt, og så blir det vel en tur til fjells i slutten av påska [:)]

Back
Topp