Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
da var dagen for Ultralyd og det var bare så vitt vi fikk vite kjønnet. Men heldigvis snudde SUPERMANN seg, å joda der hang det noe å dinglet gitt :) Alt var bra å terminen er flyttet til 4 januar.
Den bør ikke komme ut noe før den tid vertfall, såeh :)
Takk takk alle sammen :)
Ja nå er det litt blåere klær i hus gitt :)
Sambo gleder seg, å vi tror vi har navnet i boks..
Men skal krysse fingrene for at det blir i januar å ikke i desember..
Men lillen skal få komme når den vil, så lenge den ikke kommer allt allt for tidlig :)
Ha en fortsatt fin helg alle sammen :)
Nå reiser jeg straks til hurghada i 2 uker på allinclusive, kommer til å rulle hjemmover [:D]
Gratulerer så mye
Dere er heldige som vet hva dere får, nå kan virkelig planleggingen begynne
Må vente til 18. august før min ultralyd. Vil da være i uke 20, så synes det er på tide.
Men var på tidlig ultralyd i uke 13, og da så heldigvis alt fint ut.
Bare slenger ved noen tanker om svangerskapet her med det samme;
Jeg har til i går bare gått rundt å ikke hatt noe "tanker" i det heletatt om den lille i magen, har bare hold meg unna alkohol og ikke spist det som kan skade. Jeg har ikke hatt noen følelser rundt den lille før i dag egentlig. Nå har den lille fått en "personlighet" på en måte..
man kjenner litt mer til den og man vet kjønnet å det er enklere å se for seg tiden fremmover. Så nå er det blitt litt mer "morro" å være gravid og jeg tar kanskje litt ekstra hensyn til å være det, etter at jeg fikk vite at det faktisk er en frisk (i forhold til hva de kan se på ul) liten supermann det inne.
Så nå føler jeg at jeg endelig har begynt å blitt litt glad i den lille kule magen, noe jeg i grunn ikke har vært hittil [:)]
Ville bare dele enkle ord :)
Lykke til til alle dere som skal på ul fremmover nå og dere som har vært. Det er fantastisk å kunne se den lille røre på seg å vite at "Hey, det er noend er inne"