Endelig vært på UL :)

Bella75

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Vært på tidlig UL idag for å sjekke fosteret (og ikke blødning/morkake, det skal jeg sjekke i morgen). Fikk komme på Rikshospitalet faktisk. Knøttet så helt frisk og fint ut. Ingenting som tydet på st noe er gærnt.
Hjerne og hjerte, armer, bein, fem fingre, liten nese, nesebein og nakkefold var ok. Helt bisarr opplevelse å se at det er noe inni der liksom!

Den ville helst ligge med ryggen til, men beveget seg mye også.

Jordmora trykka så ufattelig hardt på magen (utvendig ul) ..jeg som har vært så forsiktig og ikke lagt press på magen min disse dagene. Jeg fortalte henne selvsagt om blødningene først.

Lykkelig nå!
Så får vi sjekket mer ut om blødningene og morkaka i morgen. Skal bli godt.

Så bra at det gikk fint med babyen :) hva er morkaka? og er det vanlig å få blødning? kanskje litt rart å spør men jeg er ny og venter på mitt første :) lykke til imorgen

Så bra at det gikk fint med babyen :) hva er morkaka? og er det vanlig å få blødning? kanskje litt rart å spør men jeg er ny og venter på mitt første :) lykke til imorgen

Jeg har skrevet endel her inne om blødningene mine her inne. Jeg har blødd noen ganger i svangerskapet, sist for ei uke siden. Morkaken dekker foreløpig livmoråpningen (en såkalt forliggende morkake), kan gi blødninger. Selve morkaken kan flytte seg utover i svangerskapet.

Vet ikke om jeg skal si blødning er vanlig eller uvanlig. Noen blør, og det trenger ikke være farlig, men bør uansett sjekkes ut.

Hva morkake er må du google selv. :)

Dette var kjekt å lese! Nå skal den bare holde seg der helt til februar :)

Du tilhører Riksen du å :) godt at alt var bra

Back
Topp