Endelig vår?!

Mrs.J

Elsker forumet
Nå må det vel være våren som har kommet for å bli??
Har sittet ute i solveggen et par timer og koset meg med en kopp te mens jeg hørte snøen smelte og vannet renne i takrennene.[:D][:D] Har vært så varmt og deilig! Sola stekte skikkelig.
Gleder meg enda mere til trilleturene som nærmer seg nå [:D]

Det skal komme mer snø[>:][>:] Sa min kjære far, som driver med snøbrøyting..

Og jeg tviler ikke.. hehe.. Jeg er ALDRI positiv på denna årstiden.. Blir like sur hver gang det begynner å snø igjen.. [:'(][:'(]

Her har det snedd nesten en halv meter i natt...ikke mye som minner om vår nei. er misunnelig på deg som kan sitte ute å nyte sola [;)][8|]

Å ja[:)]
Nå har våren kommet. Meldt supert vær (østlandet) de neste dagene så her blir det smeltings:)

Her har det snødd så mye siste to dagene at flyplassen har vært stengt ;p

ORIGINAL: ToSmå2010

Det skal komme mer snø[>:][>:] Sa min kjære far, som driver med snøbrøyting..

Og jeg tviler ikke.. hehe.. Jeg er ALDRI positiv på denna årstiden.. Blir like sur hver gang det begynner å snø igjen.. [:'(][:'(]

Blæh!!! Jeg håper du bor laaangt unna meg, jeg vil ikke ha mere snø [8D]

Haha her i Bergen e det meldt flom fremover[8D] skal regne en del i natt og i måren, så når all snøen smelter i tillegg.. jeeeeej, bergen under vann[8D]

ORIGINAL: Lillyann

Å ja[:)]
Nå har våren kommet. Meldt supert vær (østlandet) de neste dagene så her blir det smeltings:)

Smelter helt vanvittig her nå [:)] Veldig deilig. Skal være knallvær hele helgen også, så håper mye forsvinner og at vi ikke får mere snø før nærmere jul [;)][8D]

ORIGINAL: lillebebis

Ååå så glad jeg er for at vi ikke bor i Bodø nå [;)]

ORIGINAL: Stinoa

Haha her i Bergen e det meldt flom fremover[8D] skal regne en del i natt og i måren, så når all snøen smelter i tillegg.. jeeeeej, bergen under vann[8D]

Høres helt forferdelig ut! [8D] Her er til og med gangveiene fri for snø og tørre...

ORIGINAL: *Belle*

ORIGINAL: lillebebis

Ååå så glad jeg er for at vi ikke bor i Bodø nå [;)]

Ja det bør du være ;p Snøen var borte for noen dager siden, men så kom den plutselig tilbake verre enn noen gang ;p

I Trondheim smelter det også, men det er det regnet som tar seg av...og kjenner jeg denne byen rett kommer det mer snø. så våren tør jeg ikke håpe på at har kommet for å bli før i mai...

Det kan jo vente til vi har vært på besøk....[;)]Kan få fint vær nå når vi kommer....

Her kjennes det ut som våren er kommet... er fortsatt veldig kaldt om natten da...men sitter i solveggen om dagen...Ekte påske vær er det nå[:D]Fantastisk[:D]

ORIGINAL: 1jente og 1 spire

Det kan jo vente til vi har vært på besøk....[;)]Kan få fint vær nå når vi kommer....

Her kjennes det ut som våren er kommet... er fortsatt veldig kaldt om natten da...men sitter i solveggen om dagen...Ekte påske vær er det nå[:D]Fantastisk[:D]

Hehe når kommer dere da?[:D] Eg e egentlig bare glad til at snøen forsvinner, eg e så lei snø[:'(] og har savnet regn lenge no.. ja eg har savnet regn, eg må være gal[8D]

Back
Topp