Endelig vår tur igjen....

Linka_lill

Flørter med forumet
Hurra, endelig ble det vår tur igjen og mars baby ligger i magen og spirer.

Første gang ble jeg gravid ganske kjapt, men denne gangen synes jeg det har det vært  noe vanskeligere å bli gravid.
Jeg sluttet med prevansjon i mai i fjor da vi ble enige om å prøve å få nr 2. Gikk ikke aktivt i gang helt med en gang, men tenkte vi skulle se hva som skjedde og det var først i november vi satte alle kluter til. Etter 4PP tok vi en pause mtp ferietur i mai og ville ikke være gravid og risikere å bli dårlig på tur (forrige graviditet var jeg nemlig døgnkvalmen fra uke 4 og frem til jeg var 6,5 mnd på vei - så her tok jeg ingen sjanser).

Men så, 1PP etter ferie; GRAVID  emoticon jeg er så lykkelig.

Har så lyst til å si det min kjære, men samtidig har jeg også utrolig lyst til å se om jeg klarer å holde det hemmelig bare noen dager - slik at jeg kan overraske ham på bursdagen hans 26 juli (synes jo det er aaaaalt for lenge å vente - men tror det ville toppet det meste). da han er super klar for baby nr 2.

Gratulerer og velkommen hit

Tusen takk  emoticon

Gratulerer og velkommen :)

Gratulere så mye og velkommen hit :D

Gratulerer så masse!

Gratulerer :D hvor gammel er barn #1 ? :)

Tusen takk alle sammen.

Første mann blir 5 år i oktober  emoticon så vi har ei som kommer til å overlykkelig når hun får vite at jeg har baby i magen, for hun har vært babysyk lenge, he he.

Back
Topp