Linka_lill
Flørter med forumet
Hurra, endelig ble det vår tur igjen og mars baby ligger i magen og spirer.
Første gang ble jeg gravid ganske kjapt, men denne gangen synes jeg det har det vært noe vanskeligere å bli gravid.
Jeg sluttet med prevansjon i mai i fjor da vi ble enige om å prøve å få nr 2. Gikk ikke aktivt i gang helt med en gang, men tenkte vi skulle se hva som skjedde og det var først i november vi satte alle kluter til. Etter 4PP tok vi en pause mtp ferietur i mai og ville ikke være gravid og risikere å bli dårlig på tur (forrige graviditet var jeg nemlig døgnkvalmen fra uke 4 og frem til jeg var 6,5 mnd på vei - så her tok jeg ingen sjanser).
Men så, 1PP etter ferie; GRAVID
jeg er så lykkelig.
Har så lyst til å si det min kjære, men samtidig har jeg også utrolig lyst til å se om jeg klarer å holde det hemmelig bare noen dager - slik at jeg kan overraske ham på bursdagen hans 26 juli (synes jo det er aaaaalt for lenge å vente - men tror det ville toppet det meste). da han er super klar for baby nr 2.
Første gang ble jeg gravid ganske kjapt, men denne gangen synes jeg det har det vært noe vanskeligere å bli gravid.
Jeg sluttet med prevansjon i mai i fjor da vi ble enige om å prøve å få nr 2. Gikk ikke aktivt i gang helt med en gang, men tenkte vi skulle se hva som skjedde og det var først i november vi satte alle kluter til. Etter 4PP tok vi en pause mtp ferietur i mai og ville ikke være gravid og risikere å bli dårlig på tur (forrige graviditet var jeg nemlig døgnkvalmen fra uke 4 og frem til jeg var 6,5 mnd på vei - så her tok jeg ingen sjanser).
Men så, 1PP etter ferie; GRAVID
jeg er så lykkelig.Har så lyst til å si det min kjære, men samtidig har jeg også utrolig lyst til å se om jeg klarer å holde det hemmelig bare noen dager - slik at jeg kan overraske ham på bursdagen hans 26 juli (synes jo det er aaaaalt for lenge å vente - men tror det ville toppet det meste). da han er super klar for baby nr 2.