Tiden flyr!!!
Forumet er livet
Bare en natt igjen så er det endelig ultralyd[:D] Har helt frem til nå vært helt klar på at jeg ikke vil vite kjønnet (med mindre det er flere som bor i magen min, da...), men nå har jeg plutselig blitt veldig usikker[&:] Deres skyld[;)] Det er så mange her som vil vite, at jeg nesten ble misunnelig på dere som vet... Men det spørs vel om mannen min er enig... Jeg tror det er en gutt inni der
En annen ting er at jeg helt siden uke 8 eller noe sånt har blitt ertet med at det bare MÅ våre to inne der, og det verste er at jeg nesten har begynt å tro det selv. Egentlig er det litt skummelt å vente seg noe som helst, så den siste uken har gått med til å overbevise meg selv om at det bare er en... [&:] Litt skrekkblandet fryd dette med
, men tanken har liksom festet seg, og jeg er redd jeg vil bli skuffet når det bare vises én på skjermen[8|] Vet det er feil å tenke sånn, men hva skal man gjøre da..???

En annen ting er at jeg helt siden uke 8 eller noe sånt har blitt ertet med at det bare MÅ våre to inne der, og det verste er at jeg nesten har begynt å tro det selv. Egentlig er det litt skummelt å vente seg noe som helst, så den siste uken har gått med til å overbevise meg selv om at det bare er en... [&:] Litt skrekkblandet fryd dette med
, men tanken har liksom festet seg, og jeg er redd jeg vil bli skuffet når det bare vises én på skjermen[8|] Vet det er feil å tenke sånn, men hva skal man gjøre da..???

Det blir nok veldig bra uansett! Har nettopp hatt besøk av ei venninne, hun og alle rundt meg er også kjempespente[:)] Det er litt artig, da[:D][:D][:D]
eneste som var synd var at ungen lå med ryggtavla opp så det ble veldig uklare bilder