Endelig ul!

lenemor

Forumet er livet
Endelig har vi fått se vidunderet vårt i levende live - krabaten sprella og sparka, klappa og vinka - en fryd!! Fikk med oss flere bilder, så jeg skal nok få lagt et inn på bilde-tråden her senere i dag.

Fikk også flyttet terminen med to uker - til 8. oktober, men det tror jeg ikke noe på (i så fall skulle jeg ha testet positivt 5 dager etter befruktning....) - nei jeg er bombesikker på befruktningsdatoen, og blir her i september-gjengen.

Gratulerer med en frisk og rask sprellende krabat i magen!!!
Utrolig kjekt å få en liten titt, ikke sant?!

det var helt fantastisk - og jeg blir rørt bare jeg tenker på det!

Ja det er utrolig kjekt å få en liten "smakebit" på hva som venter oss...
Blir liksom mere virkelig, at det er et lite menneske som vokser inni oss!
Har selv hatt tre UL så langt, og skal mest sannsynlig ha en ny UL om en uke.
Blir spennende å se om den lille frøkenen fortsatt er en frøken og ikke en liten kar... man vet jo aldri!

Var det så at dere ikke ville vite kjønnet på den lille?
Og heller vente i spenning til den lille kommer ut??

ja, vi hadde ikke så lyst å vite kjønnet, og vår lille håpefulle hadde nok skjønt det, for h*n lå med bena pent samlet under hele seansen [:D]

Gratulerer så masse. Ultralyden er helt fantastisk ja, en utrolig opplevelse. Kjekt å høre at alt var bra[:)]

Gleder meg til neste uke, da skal jeg på ny ultralyd og se hvordan det står til med lillegutt og lillemor.

Så fint da blir vi her sammen! Vi overser ul termin!

Jeg er også bombesikker på at terminen jeg har regnet ut til 29. sep. stemmer.

ORIGINAL: *Lille My*

Så fint da blir vi her sammen! Vi overser ul termin!

Jeg er også bombesikker på at terminen jeg har regnet ut til 29. sep. stemmer.

Ingen grunn til å flytte da nei... hadde jeg vært i tvil så ok, men jeg er jo ikke det... og det har jeg tenkt å fortelle jordmor når jeg besøker henne neste uke også

så moro!!!! Fantanstisk å se den lille, det synes vi alle!!!Stor klem til deg!

Back
Topp