ENDELIG TIRSDAG

MiaMoren

Elsker forumet
den ultimaaate TV-kvelden. først er det jo min elskede hotell cæsar, så venter vi litt på Greys, så er det Medium, og deretter kongen av queens.. så kongen igjen på tv3.. jeg eeeelsker tirsdager [:D][:D]

jo, velkommen skal du være.. bare ta med litt snop så [:D] Æsj, kjipt å ikke ha kontroll på tv`n.. de skal vel bare se på NRK de [&:][&:][:D]

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

ORIGINAL: MiaMamma

jo, velkommen skal du være.. bare ta med litt snop så [:D] Æsj, kjipt å ikke ha kontroll på tv`n.. de skal vel bare se på NRK de [&:][&:][:D]

Greit, da sier vi det[:)][8D] Godis skal bli[:D]

Ps- hen bor du egentlig? Oslo? eller er jeg på jordet nå?[&:]

bergen [;)]

hehe, blir kanskje litt langt for deg, men hvis du hiver deg på et fly, kan dere sove på mia sitt rom [:D][:D][:D]

IKKE jeg heller.. tatt helt skrekken etter jeg ble gravid. Skal gå på flyskrekk-kurs når jeg får råd, men det er så dyyyrt [&:]

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

ORIGINAL: MiaMamma

IKKE jeg heller.. tatt helt skrekken etter jeg ble gravid. Skal gå på flyskrekk-kurs når jeg får råd, men det er så dyyyrt [&:]

det bør jeg gå på og.. for har ALDRI flydd... toppers at typen skal bli jagerflyver da[>:][8D] Jeg og han er temmelig forskjellige der.

ja, det må en si [:D] har du aldri flydd? Nei, da må du komme deg på flyskrekk-kurs du også.. uuut i verden [:D] Har heldigvis flydd masse før, men tok helt skrekken en gang vi fløy til portugal da jeg var gravid. var ikke noe spes. ekkel flytur heller, men hormonene tok overhånd.. og nå kan jeg ikke TENKE på å fly engang [:(]

Back
Topp