Endelig tirsdag 05.01.10

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
[:D] I dag er det bhg for Hannah igjen! Så da kommer vi kansje inn i litt mer normale rutiner igjen.

Hei sveis! [:)]

Våkna halv 8 i dag, av alarmen min. Den hørte visst Tobias også, for like etter begynte han å gråte. Fin tid å våkne på det! [:)]
I dag skal jeg prøve meg på trening igjen, hehe. Tror ikke kroppen helt har funnet tilbake til energien, for å si det sånn, men nå har jeg jo ikke trent på alt for lenge, så da blir det sånn.
Ute er det visst bikkjekaldt, så jeg er glad det ikke er så langt å gå til senteret.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Godt å ha gullet hjemme igjen.. kosegutten min!!![:D][:D]

Nå er vi ferdig med frokosten, jeg skal dusje hvis jeg kommer meg opp fra sofaen. Jiizzez.. var såvidt jeg kom meg opp fra doen her isted[8D], så syyyykt gangsperr etter treningen i går. Hva gjør man da egentlig?? Trener man med sammenbitte tenner i morgen eller avventer man litt???[8|] Vil trene da...

Ja da har vi en normal dag her hjemme ja. Leverte Heidi i barnehagen i dag. Oi hun var så blyg da vi kom....Hun sto bare der og kikka på ungene. Han ene gutten som leker så godt med henne sto bare og trippet rundt henne[:D] Men hun var for blyg....Men det ordner seg nok i løpet av dagen vil jeg tro[:)]

Mini har jeg lagt i senga si men hører hun tatler litt da. Men så lenge hun ikke griner så får hun ligge litt til

Og i dag skal jeg starte opp med å trene hjemme med Wii som jeg fikk til jul[:D][:D][:D][:D]

I dag e det 1 uka te termin jippi[:D] så om 3 uker e hu ute uansett glede meg[:D]

Nå ska eg ut å gå tur med hunden tenkte eg.... han e stein gal rundt meg her og e super klar for tur...

ORIGINAL: Maiå

I dag e det 1 uka te termin jippi[:D] så om 3 uker e hu ute uansett glede meg[:D]

Nå ska eg ut å gå tur med hunden tenkte eg.... han e stein gal rundt meg her og e super klar for tur...

Så fort tia har gått!!! Heldig du som snart får baby i armene

- 29,7 grader her..... uvær jo!!!

Brrr, -21 grader her, og nesehårene fryser omtrent før man har kommet seg ut døra. I dag blir det innesoving på lillemann altså... får prøve å legge han i vogna i gangen, og håpe på det beste!
Gikk greit på trening, men formen er ikke på topp enda nei...

Da er jeg endelig hjemme fra jobb. Vært en slitsom første dag ette ferien. Barna var helt ute og hadde det ikke bra[&o] Men vi kom oss gjennom dagen[:)]

Kjøttkakene til middag var gode og nå sløve jeg på sofaen. Skal lese skole - snart..... N har vært i barnehagen i dag. Han var såå stolt for han hadde ny Spidermann genser på seg. Han skulle hentes hentes tidlig av mormor i dag for de skulle på juletrefest på hennes jobb i Oslo. N gledet seg masse til dette og besøk av nissen for han mente selv han har vært snill gutt[:D][:D]

hva skjer suki??[8|]

endelig pc i huset igjen! har bare surfa på mobilen og der er det umulig å skrive innlegg.

2 dager på jobb ferdig, fri i morgen, så 2 dager til før helg[:)] ble vekt halv 4 i natt, thomas hadde tissa. åsså fikk jeg ikke sove etterpå[X(] jaja, men jeg vil se grey's i kveld[:D]

Huff da suki... [&o]

Nå er jeg og ungene nydusja. Har vært en hard ettermiddag, Tobias har vært rampefant og det passa liksom ikke meg i dag, hehe. Ida ble glad da hun kom hjem fra mine foreldre da, siden Jul i svingen-klærne kom i posten i dag! [:)] Hun ble kjempefin i klærne. Mamma og pappa hadde med min gamle gyngehest som Tobias skal ha, gjett om gutten kommer til å bli opptatt fremover! Han blir skikkelig salig og superlykkelig av å gynge, hehe! [:)]
I kveld er det Grey's, hurra for det! Og hurra for at Tobias spiste hele 4 fiskepinner til middag, selv om han hadde spist middagsglass og en bolle en time før! Herlig med matglad unge! [:)]

å, som jeg venter på grey's[:D] endelig har jeg fått til å se det regelmessig, ju-hu!!

slankekrigen nå da, ikke like spennende. orker ikke husarbeid mens jeg venter helle, gjorde så mye i går og har gjort mye her før i kveld å. noen ganger må man bare sitte i soffan[;)]

i dag var det -22 grader her på det kaldeste, den nye måleren her hjemme viser -12, men den er helt koko så den stoler jeg ikke på. hvor kaldt er det ellers rundt omkring?

Vi har ikke gradestokk (vi glemmer jo stadig av å kjøpe, hehe!), men tidligere i dag var det -21 her kunne hun oppe fortelle. Er nok like kaldt enda, kjennes det ut som. 

Sovnet på sofaen ca halv seks jeg, og sov til mamma kom med Nicholas litt før klokken åtte. Da får vel ikke jeg sove til kvelden, men du og godt det var med ro i heimen og avslapping[:)] N har koset seg max på juletrefest og sier selv han har fått ny kjæreste som heter Tiril[:D] I følge mamma har N koset seg masse og bare vært god å ha med seg. SLikt liker en mamma å høre nemlig. Nå sover han og jeg og gubben har pakket bort juletreet og litt julepynt. Digg å få det bort for nå var jeg lei.

I morgen skal jeg på skolen igjen, lenge siden sist nå. Men begynner ikke før halv ett så skal trene først på morgenen. Og på ettermiddagen skal vi på middag til pappa og samboeren. Det er alltid kos[:)]

Også tror jeg vi får besøk av et vennepar på kvelden i morgen muligens.

Back
Topp