HEI ALLE SAMMEN!!
Her er jeg igjen. Har kosa meg med en måned ferie sammen med guttene mine. Helt fantastisk. Også har jeg vært kjempe sløv med å være inne her etter at ferien var over[8|].
Har virkelig skjedd masse her inne på BV imens. Ser at noen er gravide igjen og at småtrollene våre er blitt skikkelig store. Kjempe morsomt!! Store gratulasjoner til dere som har et lite mirakel i magen og til alle beibisene som er blitt et halvt år[:D].
Mitt lille gull har også rundet seks måneder, helt utrolig hvor fort det går. Han har lært seg å åle seg fremover og utforsker virkelig verden. Kjempe koselig. Er sluttet å amme, var skikkelig nedtur når han plutselig ikke ville ha mere[:(]. HS trodde at det var varmen som gjorde det, i tillegg til at han absolutt ikke skal ligge på ryggen.
Jeg har skikkelig lyst til å prøve på nytt, hadde vært kjempe koselig med en spire i magen ja. Men det passer veldig dårlig. Vi begynner med husbygging så snart alle papirene er i orden og jeg vil bidra mest mulig der. Blir nok ikke så koselig å bygge hus dersom jeg skal sitte på sidelinja med bekkenløsning[:@]. Så vi får vell vente litt, selv om vi begge har kjempe lyst!!!
Hvordan står det til med dere etter sommeren??
Kjempe stor klem til dere alle sammen[:D]