Endelig termin x)

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Ja, da har jeg endelig termin. Siste dagen av mai mnd, den 31. *drumroll* :-P

Men alt er stille og rolig :) mye romstrering, skjønner det er trangt inni der nå, tror nokk det skal bli godt å komme seg ut og strekke seg ;)

Håper dere som er lei får nurket deres i armene snart, vi trenger litt tapet på noen vegger, så her er det ikke stress med å gå over :joyful: mrn det er morro å se på appene at det er 100% nå:hilarious:

image.jpg

Så fint at du ikke synes det er kjedelig og gå litt overvtiden:-) Da får du jo litt ekstra tid til "reirbyggingen" ;) la selv også inn et ekstra gir de siste ukene med ting som skulle vært gjort:p Hos oss ble det leid minigraver og nedgravd trampoline i hagen til storesøster. Rydding i lagerrom og kjeller og full husvask to dager før fødsel:p:)

Så fint at du ikke synes det er kjedelig og gå litt overvtiden:) Da får du jo litt ekstra tid til "reirbyggingen" ;) la selv også inn et ekstra gir de siste ukene med ting som skulle vært gjort:p Hos oss ble det leid minigraver og nedgravd trampoline i hagen til storesøster. Rydding i lagerrom og kjeller og full husvask to dager før fødsel:p:)

Såppas ja, jeg har planer om å ta oppvaska i dag jeg :-P hahaha

Back
Topp