Endelig synlig

samaha27

Elsker forumet
Endelig er sparkene/slagene synlige på magen:) Nå får alle her i hus tatt mer del i magen..I går kveld var lille veldig aktiv så alle fikk kjenne..I dag fikk vi se også utenpå magen..Kjempe stas for alle sammen..Fryktet jeg måtte gå lenge før dem fikk ta del i m morkaken denne gangen er oppe og fremme..Er så kos da alle kan ta del u d og ikke bare meg

Heldiggris :)

Dustemorkaka som ligger foran. Her kjenner jeg såvidt liv selv og det er heller ikke hver dag jeg kjenner noe. Hadde det ikke vært for at jeg vet hva jeg skal kjenne etter er det ikke sikkert jeg hadde skjønt det var babyen. Så er sikkert leeeenge til de andre kan kjenne/se. Føler meg skikkelig snytt. Det jeg har gleda meg mest til hele svangerskapet var og kjenne de herlige sparkene i magen og nå er jeg over halvveis men venter enda :( hadde trudd at innen nå hadde jeg kjent liv i over 1mnd allerede.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Så gøy! :D Tenker det er stas å se lillebror eller søster for de andre barna. :D Her synes mannen også det er veldig gøy å se og kjenne. Men desverre så blir lille alltid mindre aktiv når han skal kjenne. :o

Mannen fikk kjenne første skikkelige spart for 3 dager siden.. :D Han har kjent bevegelser, men hver gang han legger handa på magen min så slutter Lille å romstere. :p

Fleiper med at da vet jeg hvem som får ungen levert i fanget første skrikedøgnet for h*n roer seg tydeligvis ned med pappan :D

Og ja det er deilig at resten av familien og kan ta større del i graviditeten :D

Nå måtte jeg se om jeg kunne se det også, og med en gutt som spreller jevnt og trutt gjennom dagen så passet det jo perfekt når han nå ligger å turner inni der, og jaggu kunne jeg se magen bevege seg :D burde jo skjønt det siden jeg har kjent det utenpå en stund :)

Gleder meg sånn til mannen kommer hjem i august, så han får delt dette med meg ❤️ han har jo vært vekke siden juni, så da gikk det ikke an å kjenne eller se på utsiden

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Eneste jeg kan se på magen er han flytter på seg i løpet av dagen :P noen ganger skikkelig struttekul også noen timer senere er magen mye flatere. Har også morkake i veien så kjenner såvidt noe selv...

Back
Topp