Endelig summet meg

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
til å få lege time,så i morgen skal jeg på første svangerskapskontroll:-) Er da 13+4:-) Har alle vert hos lege/jordmor?

Jeg var den 19. Oktober og skal til jm i uke 14 ca.. Men har ul neste mandag :)

Jeg var hos legen i uke 10 og tidlig ultralyd uke 11. Jeg tror jeg er litt ekstra bekymra siden jeg er førstegangsgravid og alt er nytt og spennende ;)

Jeg har vært hos både lege, jordmor og ultralyder, men det er på grunn av historien min :) Masse lykke til i morgen =)

Jeg var hos legen fredag, da var jeg 11+0 i følge min utregning og 12+0 i følge legen. Ganske sikker på at jeg har rett!

Jeg var hos lege og tok de nødvendige blodprøvene i uke 11, men fikk beskjed om at som andregangsfødende var det ikke vanlig med ny time før i uke 24. Får ringe og høre. Er litt treig av meg jeg også. Så er det jo ultralyd om 5 uker :-)

Jeg var hos lege og tok de nødvendige blodprøvene i uke 11, men fikk beskjed om at som andregangsfødende var det ikke vanlig med ny time før i uke 24. Får ringe og høre. Er litt treig av meg jeg også. Så er det jo ultralyd om 5 uker :-)

Så gøy å komme seg i gang med jm timer :-) Jeg var til legen da jeg var ca 7-8 uker, men det var pga at jeg alt hadde den timen. Bestilt før jg visste jg var gravid, men tok alle nødvendige blodprøver da. Var til jm da jg var 13 uker. O.ul har jeg ikke fått. Neste jm time blir i uke 24.

Nei, en evighet til jeg skal på min første...
26. nov, føler nesten at jeg tilhører et annet forum :(

Jeg har vært en gang hos legen og tatt de første blodprøvene. Også har jeg vært to ganger hos gynekologen min og tatt tidlig ul. Siste gangen da jeg var 9+1. Skal til legen igjen nå på torsdag og ta flere blodprøver.

Har ikke bestilt time hos jordmor enda, og vet ikke helt når det er vanlig...

Jeg har vært til legen, men ikke jordmor. Skal få ringt i morgen.. er så utålmodig etter å høre hjertelyd fra den lille!!!

skal til legen tirsdag, første kontroll. Må man ha med morgenurin dit?
Venter jo mitt 3 barn, sjønner ikke at jeg kan være så glemsk:P

MaiTjohei skrev:

I uke 24?!? Jeg var for 3 uker siden for å få sykemelding, tok samtidig prøver og sendte inn til sykehuset. Jeg skal tilbake på torsdag, og dette er min nr 3!

iNiMa skrev:
skal til legen tirsdag, første kontroll. Må man ha med morgenurin dit?
Venter jo mitt 3 barn, sjønner ikke at jeg kan være så glemsk:P

ja, morgenurin skal være med :)

Eg var hos min første jordmortime i dag og er den første kontrollen hittil. Skal tilbake iom 4 veker og så blir det vel ultralyd 2-3 veker etter der igjen :-)

Nica_ skrev:

MaiTjohei skrev:

I uke 24?!? Jeg var for 3 uker siden for å få sykemelding, tok samtidig prøver og sendte inn til sykehuset. Jeg skal tilbake på torsdag, og dette er min nr 3!

Jeg skal heller ikke til legen igjen før i uke 24, tror d var sånn sist også jeg, for jeg har fått d samme arket som sist med oversikt over når man skal til lege og jordmor. 

Hadde første kontroll hos lege i uke 12 og bestilte meg akkurat første jordmortime om 2 uker:) Så er d faktisk bare ultralyd og ikke noe annet før legen i midten av januar. Men jeg syns d går greit:)

Jeg skal på tildig UL 12+5 og første legetime 12+6?

Back
Topp