Endelig spark!!:-)

Muligspire

Forelsket i forumet
I går kveld på dagen 20uker, rett etter at jeg la meg så lå jeg på venstre side. Kjente at d kilte og dulta skikkelig på høyresiden av magen og skyndet meg å la på håndflaten min med et lett trykk. Jammen fikk jeg for første gang kjenne bevegelser på utsiden, ble helt i ekstase!!! :-D Noe så fantastisk!!!!! Har kjent lett kiling siden ca uke 15, men dette var kraftigere før jeg kjente det med hånden også :-) Flere som har kjent liv fra utsiden? :-) Er førstegangs (som nicket navnet tilsier ;-) )

Er 20 uker i dag og andregangs, har kjent liv fra utsiden en uke nå ;) Har også morkaken mot ryggen, så ungen ligger godt til her også for å kjenne det :D

Er andregangs og vi (meg og mannen) har kjent siden uke 16

Hurra!! Det er verdens beste følelse :) Er i uke 17 og har kjent liv noen dager nå. Er betryggende når man kjenner at babyer rører på seg der inne.

Hurra!! Det er verdens beste følelse :) Er i uke 17 og har kjent liv noen dager nå. Er betryggende når man kjenner at babyer rører på seg der inne.
Ja, det er det virkelig <3 Og lurer på om lille i magen vokser en del nå for er sulten som fy - har ikke kjent maken siden uke 7-8 :-) Da blir sparkene kraftigere etterhverr også - jippi <3 :-)

Venter spent på når det vil kjennes fra utsiden her, er 18+5,og kjenner liv(leamus)hver dag nå ♡

I går kveld på dagen 20uker, rett etter at jeg la meg så lå jeg på venstre side. Kjente at d kilte og dulta skikkelig på høyresiden av magen og skyndet meg å la på håndflaten min med et lett trykk. Jammen fikk jeg for første gang kjenne bevegelser på utsiden, ble helt i ekstase!!! :-D Noe så fantastisk!!!!! Har kjent lett kiling siden ca uke 15, men dette var kraftigere før jeg kjente det med hånden også :) Flere som har kjent liv fra utsiden? :) Er førstegangs (som nicket navnet tilsier ;-) )
Jeg kjente liv første gang da jeg var 16+4, det var ikke utvendig men husker jeg var i ekstase!! :) Er førstegangs selv, så det var utrolig godt :) Kjente for første gang utvendig for ca 3 uker siden. i dag er jeg 23+4. Da så jeg tilfeldigvis dulten på høyre side av magen når jeg lå rett ut på ryggen på sofan.. :) i dag kjenner jeg MYE, må si det det er en utrolig fantastisk følelse :D

Back
Topp