Får 120ml med vann og 3/4 av mengden pulver. Tar stort sett alt, noen ganger litt mindre.
Her får han 90 ml... Virker oppriktig sulten, men frustrerende at han da ikke kan spise opp et "lager" på dagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får 120ml med vann og 3/4 av mengden pulver. Tar stort sett alt, noen ganger litt mindre.
Ja.. det syns jeg også...! Hu er null intr i fast føde på morran.. tar 120ml på flaska og får kanskje lurt i hu noen biter brød.. men jeg tror det er mest vane det går på her i alle fall.. Hu er et vanedyr deluxe!!Her får han 90 ml... Virker oppriktig sulten, men frustrerende at han da ikke kan spise opp et "lager" på dagen...
Ja.. det syns jeg også...! Hu er null intr i fast føde på morran.. tar 120ml på flaska og får kanskje lurt i hu noen biter brød.. men jeg tror det er mest vane det går på her i alle fall.. Hu er et vanedyr deluxe!!
Gjorde det her rundt juletider. Har bare vannet ut litt til nå.. får vel gjøre noen tiltak snartPrøvd å gjøre som oss å kutte 30 ml av gangen etterhvert?![]()
Gjorde det her rundt juletider. Har bare vannet ut litt til nå.. får vel gjøre noen tiltak snart![]()
Tiø helga kanskje...HeheBurde prøve noe annet her også snart
Kanskje prøve med vann her i natt
![]()
Hva med oss som ikke hadde de tre første mnd engang?Vi er oppe hundre ganger om natta! Syntes igrunn vi har fått igjen for at han sov di 3 første mnd nå..![]()
Slik er det her også og han har alltid være slik. Satser på at han bestemmer seg for å sove rundt snartVi er oppe hundre ganger om natta! Syntes igrunn vi har fått igjen for at han sov di 3 første mnd nå..![]()