Endelig sover han rundt !

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
I natt er det tredje natten hvor han sover fra 19.30-06.00, får en flaske og så sover videre til ca 7.30, woop woop!! Endelig!! :D

Hva med dere andre? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover fra 19.30, og må ha en flaske før vi legger oss, og etter vi legger oss sover han i vår seng, og får litt pupp i løpet av natta (selvforsyning). Da holder vi ut..

Så deilig :-D I natt sovnet han 20.15, våken 5 for mat og kommer over til oss og så våknet vi nå :-)

Har hatt noen dager der hun har sovet fra 20 til 6, fått flaske og sovet til halv 8. Men i går sovnet hun ikke før kl 22.30, og da må vi stå opp kl 7 :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Så deilig. Her var hun oppe kl 23.00, 02.00 og sto opp 05.18.. Som alltid.. hurra...

Sovner 18.30-19.00 våkner for smokk etter 23, alt fra ingen ganger til mange! Så våkner hun 04-05 for pupp, kommer da i senga vår og sover til 06.. :-) Vi lever på de nettene hun ikke våkner før 04-05.

Så deilig! Her varrierer det, noen netter sover hu fra ca 1900 til 0700 mens andre netter våkner hun fra en til tre ganger:)

Jeg tror bare vi sier at vi ikke sover rundt. Gidder ikke fokusere på hvor mange ganger vi er oppe. :p men så deilig at han sover rundt da. :)

Så deilig! Sover rundt. Men våkner ofte kl 5 . Og det er aaaltfor tidlig!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hun våkner som regel en gang om natten og er lys våken :/ da sitter jeg å bysser til hun sovner (har sånne vuggeknotter på senga), det går som regel en halvtime. om det ikke funker, så tar jeg henne inn i vår seng. Og så våkner hun 3-4 ganger og skal ha vann eller smokk.

Flyttet henne inn på eget rom for at hun ikke skulle bli forstyrret av oss, men hun sover dårligere nå. Får lyst til å flytte henne inn igjen..

Høres fantastisk ut:) Her er vi langt i fra å sove rundt. Gleder meg til det skjer:)

Hun våkner som regel en gang om natten og er lys våken :/ da sitter jeg å bysser til hun sovner (har sånne vuggeknotter på senga), det går som regel en halvtime. om det ikke funker, så tar jeg henne inn i vår seng. Og så våkner hun 3-4 ganger og skal ha vann eller smokk.

Flyttet henne inn på eget rom for at hun ikke skulle bli forstyrret av oss, men hun sover dårligere nå. Får lyst til å flytte henne inn igjen..
Vuggeknotter? Link og bilder og det som er. :p

Her er vi oppe en gang for mat stort sett. Og sover videre ganske fort. Så skal ikke klage. Men hadde vært godt å slippe. For hu trenger ikke de få ml med utvanna mme egentlig...

Her er vi oppe en gang for mat stort sett. Og sover videre ganske fort. Så skal ikke klage. Men hadde vært godt å slippe. For hu trenger ikke de få ml med utvanna mme egentlig...
Det er slitsomt i lengden.. Hvor mye mme spiser hu da?

Legger han i halv åtte- åtte tia.... kan drøye litt før han sovner, men da sover han til syv-halv åtte....Og da står vi opp:) Vært sånn en liten stund nå...

Back
Topp