Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vuggeknotter? Link og bilder og det som er.Hun våkner som regel en gang om natten og er lys våken :/ da sitter jeg å bysser til hun sovner (har sånne vuggeknotter på senga), det går som regel en halvtime. om det ikke funker, så tar jeg henne inn i vår seng. Og så våkner hun 3-4 ganger og skal ha vann eller smokk.
Flyttet henne inn på eget rom for at hun ikke skulle bli forstyrret av oss, men hun sover dårligere nå. Får lyst til å flytte henne inn igjen..
Vuggeknotter? Link og bilder og det som er.
Sent from my iPhone using BV Forum
Han, ikke janSå herlig ! Her er jan oppe ca 3-4 x pr natt.
Må jeg vurdere. Men da er det igjen, gi opp oppbygging på senga og vugge? Eller ha oppbygging. Ikke at det hjelper noe.
Det er slitsomt i lengden.. Hvor mye mme spiser hu da?Her er vi oppe en gang for mat stort sett. Og sover videre ganske fort. Så skal ikke klage. Men hadde vært godt å slippe. For hu trenger ikke de få ml med utvanna mme egentlig...
Får 120ml med vann og 3/4 av mengden pulver. Tar stort sett alt, noen ganger litt mindre.Det er slitsomt i lengden.. Hvor mye mme spiser hu da?
Sent from my iPhone using BV Forum