endelig snudde han seg

nancy drew

Forumet er livet
i dag snudde han seg fra første gang fra rygg til mage... HURRA... så stolt, har jeg ventet lenge på detemoticon

så håper han fortsetter på dette viset og vist vi er heldige å får av hofte puten den 26 mai så blir han kjempe flink å bevege seg, kanskje til og med begge veiene.

SÅ GØY :-D
kan tro han synes det var spennende.. hehe..

Her venter jeg enda, hun gidder rett og slett ikke :-/ jeg prøver og prøver å "lure" henne til og snu seg,men neeeeida, hun har det tydeligvis altfor fint på ryggen :-P
Venter i spenning :-D

Flinke gutten :-)

Øver med minien min hver dag, men han har ikke snudd seg enda. Gøy når de får til slike ting :))

Så morro:) flink han er:) Her venter vi i spenning ennå, håper det skjer snart! :) øver hver dag og hun viser interesse,men det er visst vanskelig. Mangler liksom den siste lille bevegelsen:)

Er det kun her det er vanlig å skulle kunne dette tidlig? På 4 mnd kontrollen sa HS at jentene burde kunne det da! Nå ruller begge kjempelett, men de har en favoritt side å rulle til da. Så det måtte vi rette på..

trille85 skrev:
Er det kun her det er vanlig å skulle kunne dette tidlig? På 4 mnd kontrollen sa HS at jentene burde kunne det da! Nå ruller begge kjempelett, men de har en favoritt side å rulle til da. Så det måtte vi rette på..

Flinke gutten dinemoticon Er så morro når d gjør noe nyttemoticon

Bemerka ikke d på 4 mnd kontrollen vår vi hadde med fysio. Vi var 5 barn inne i gruppen og kun en av de som snudde seg. Emil fikk d endelig til i helgen etter å ha kulan på siden en stund, kun den ene veien her også!

trille85 skrev:

Jeg var på 5mnd kontroll med snuppa igår, da spurte jeg om hun var sent ute med denne rullinga.. for jeg føler jo aaaalle ruller :-P
da bare smilte HS og sa at hun var ikke sen, hun rulla når hun ville :-P

baby2212 skrev:
trille85 skrev:

Jeg var på 5mnd kontroll med snuppa igår, da spurte jeg om hun var sent ute med denne rullinga.. for jeg føler jo aaaalle ruller :-P
da bare smilte HS og sa at hun var ikke sen, hun rulla når hun ville :-P

Faktisk.. Fikk nesten skjennepreken med fysio for at Andrea var 4,5 mnd å ikke rulla jeg!
Er helt svett på tanken at de ikke ruller like lett begge veier:/ heldigvis er det en hel måned til 7 mnd kontrollen! :p

Back
Topp