ENDELIG SNART MANDAG!!

sengepolka

Elsker forumet
Ikke ofte jeg er glad for mandager, men denne mandagen som kommer setter jeg pris på, DA skal nemlig samboer og jeg til ny samtale med gyn... og jeg er så SPENT på hva han sier [:)]
Men først er det Madonna konsert og deretter besøk hele helga...
Håper dere har hatt en fin sommer og fått det til å klaffe, har ikke fått lest så mye her inne på en stund, dda jeg har jobbet masse og prøvd å tenke på noe annet...

happy day alle sammen

kjempe masse lykke til på mandag

3 måneder ventetid og samtale i 15 minutter, MEN vi fikk henvisning direkte til St. Olavs hospitalet!!!!!!!! [:D][:D]  Er så glad for at han ville vi skulle dit, for der tror jeg de er kjempeflinke... så da blir det bare å vente på det...  LA TIDA GÅ FORT!!! [;)] Hadde en VÅT Madonnakonsert, men gud så gøy allikevel.

ORIGINAL: sengepolka

3 måneder ventetid og samtale i 15 minutter, MEN vi fikk henvisning direkte til St. Olavs hospitalet!!!!!!!! [:D][:D]  Er så glad for at han ville vi skulle dit, for der tror jeg de er kjempeflinke... så da blir det bare å vente på det...  LA TIDA GÅ FORT!!! [;)] Hadde en VÅT Madonnakonsert, men gud så gøy allikevel.

så bra!!
jeg fikk svar fra st olavs kjemperaskt etter at henvisningen var sendt, den ble sendt i november og i januar var vi igang med sprøyter og nesespray [;)]
men det var for tre år siden da [&:] vet ikke hvordan de er nå, noen sier det er 3 mnd ventetid.. !?![&:]
men de er flinke der ja, de fikk det til hos meg[:)]
så er alle så hyggelige der , savner sykepleierne litt jeg [:)]

så utrolig bra... var kjemperedd for at han ville vi skulle prøve 1 år til eller noe [8|][8|]
Men neida, han skulle sende henvisning i dag og da er det bare å vente på det [;)]
Han ville ikke si noe om hvorvidt hva han trodde skjedde videre, men han trodde vi kom til å få vite evntuelle risikoer etc iht min svulst, men jeg tror ikke noe av det er noe problem...
Kanskje vi er så heldige å får årets julegavebeskjed i år... hihi [:D][:D][:D]

Tror det er maksimum 12 ukers ventetid ettersom jeg skjønner, men den som venter, venter på noe godt... selv om det er skikkelig kjedelig og pinefullt.

Back
Topp