Ønskebarnnr2
Gift med forumet
På mandag har jeg fått time til ultralyd hos Sigrids ultra i Stavanger! :-D blir så spennende å se den lille inni der! Gleder meg kjempe masse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også, har hørt at hun er veldig flink med det hun gjør er 12+1 i dagLykke til!
Håper du får en opplevelse!
Hvor langt er du på vei?
Så bra! Da gleder jeg meg enda mer til ul :-D blir så spennende å se den lille inni der at jeg nesten ikke klarer å vente! blir så gøy :-DHun er kjempe flink og veldig koselig. Med storebror var vi der på 3D ul og han lå bare å gjemte seg bort. Hun ga ikke opp, og til slutt fikk vi kjempe bra bilder
Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15
Jeg var i uke 12 sist, og da var det både innvendig og utvendig. Han spurte først om det var greit med innvendig, for da ble bildene bedre. Tror det er litt avhengig av legen.Jeg er 12+5 når jeg skal på ul på mandag. Er det noen som vet om det er innvendig ul eller utvendig ul da?
Ja det blir veldig spennende og gøy å se den lille klarte ikke å vente til oul som er 21 november, d føles jo så lenge til selv om det ikke er det da!