Endelig skal jeg på tidlig ul :-D

Blir spennende :) Lykke til.

Så morro. Jeg skal der på torsdagen :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15

Vi skal også der på mandag, gleder oss veldig! Da er jeg i uke 11+1 :-)

Vi skal også der på mandag, gleder oss veldig! Da er jeg i uke 11+1 :-)

Hun er kjempe flink og veldig koselig. Med storebror var vi der på 3D ul og han lå bare å gjemte seg bort. Hun ga ikke opp, og til slutt fikk vi kjempe bra bilder :)

Hun er kjempe flink og veldig koselig. Med storebror var vi der på 3D ul og han lå bare å gjemte seg bort. Hun ga ikke opp, og til slutt fikk vi kjempe bra bilder :)

Så bra! Da gleder jeg meg enda mer til ul :-D blir så spennende å se den lille inni der at jeg nesten ikke klarer å vente! :-) :-) blir så gøy :-D

Jeg skal på tidlig UL på tirsdag og er også veldig spent :) Har ikke vært på UL eller hørt fosterlyd enda i dette svangerskapet. Blir fint med en liten titt!

Jeg er 12+5 når jeg skal på ul på mandag. Er det noen som vet om det er innvendig ul eller utvendig ul da?
Jeg var i uke 12 sist, og da var det både innvendig og utvendig. Han spurte først om det var greit med innvendig, for da ble bildene bedre. Tror det er litt avhengig av legen.

Ja det blir veldig spennende og gøy å se den lille :-) klarte ikke å vente til oul som er 21 november, d føles jo så lenge til selv om det ikke er det da!

Masse lykke til i morgen :) jeg gleder meg til det er min tur på torsdag!

Back
Topp