ENDELIG skal jeg på OUL!

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Etter at sykehuset avbestilte meg forrige uke pga sykdom og vinterferie der, fikk jeg endelig krangla meg til en ny time !! Går inn i uke 21 idag og er jo snart forseint :( så nå fikk jeg idag(tirsdag) kl 16:30 og gleder meg masse :D bedre sent enn aldri <3
TRENGER se lille gutten min nå, første strekkmerke jeg noengang har hatt poppet svakt idag, da er det kjekt bli påminnet om hvorfor :p

Så utrolig kjedelig at de avbestille da :( men bra du fikk ny time fort :) masse lykke til på ultralyd i morgen, alt står sikkert kjempe bra til :) skal selv på ultralyd i morgen tidlig og er spent på om vi får vite kjønn :)

Så utrolig kjedelig at de avbestille da :( men bra du fikk ny time fort :) masse lykke til på ultralyd i morgen, alt står sikkert kjempe bra til :) skal selv på ultralyd i morgen tidlig og er spent på om vi får vite kjønn :)

Ja var super nedtur spesielt
Siden jeg fikk vite det 3 kvarter før timen! Håper det <3 spent på å få en bekreftelse på kjønn, var på privat uke 13 og de sa gutt :) masse lykke til i morgen da, og oppdater meg :D hva sier følelsen, gutt eller jente:)?

Hvordan gikk det? :D

Håper det har gått bra i dag♡

Det gikk kjempe bra :D termin satt tilbake til 19.juli, tidlig UL sa 17 så fornøyd med det :) ellers så alt fint ut:) likte ikke helt damen som sjekket derimot, hun ville ikke se etter kjønn, spurte bare "hva sa tidlig UL" og når jeg sa gutt så sa hun bare "da er det sikkert det". Og når samboer spurte om de hadde 3D (han måtte jo prøve seg) slang hun bare: åjada vi har det,
Men det er mer for show og det er jeg absolutt ikke intr i idag så synd for dere, med en skikkelig sur tone.. Pluss at alt jeg spurte om følte jeg hun bare himlet med øynene og svarte nedvergende på som om jeg var stokkdum... :(

Men gutten vår er fin etter hva man kan se og det er jeg glad for :D

Dårlig dag eller? Kan da ikke svare på en slik måte:/

Godt at så bra ut da ihvertfall♡

Jeg er glad for at du endelig fikk OUL og at alt ser bra ut, gratulerer! :D

Syns du skal sende en skriftlig klage på hele opplevelsen. Det er en ting å måtte vente så lenge på OUL som gravide må. Når du i tillegg opplever at det blir kansellert og føler at du må mase for å få ny time, kommer til ny time og blir behandlet som du ble så blir jeg så lei meg. Dette skal være en fin tid for deg, og alle spørsmål skal kunne stilles uansett fordi alt er like viktig :)

Utrolig dårlig av hun. Har møtt på ett par damer som ikke er så vennlige og grei, utrolig kjedelig og trist! Men bra at lille prinsen har det bra :)

Fy flate det var dårlig behandling! Blir helt sjokkert over at folk kan oppføre seg sånn i slike yrker!
Helt enig! Tror også folk må begynne å si ifra litt jeg og sette de litt på plass. Ofte har flere slike mennesker litt makt og er autoritære, så ingen tør å si noe. Men det er det eneste som hjelper.
De burde tenke på at dette er et øyeblikk folk vil huske resten av sitt liv!

Ja ble helt paff!! Hun ble skikkelig sur når jeg ikke husket mens termin på sekundet, også sa hun: jaja mer jobb til meg da å finne termindato.... Også spurte jeg; ja for måler du lengden på han da eller?

For jeg har jo vært på to tidligere ul og da gjorde de jo det så ikke rart jeg trodde det da vel.. Så lo hun skikkelig overlegent og snakket til meg med en tone som om jeg var stokk dum og påpekte at nå måler de diameter på hode.. Som om det var en selvfølge at jeg skulle vite :( etter det spurte jeg ikke mer for alt jeg lurte på ble bare lattergjort ,.

Back
Topp